Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

 5 hatékony hasizom gyakorlat a szexi megjelenésért

5 hatékony hasizom gyakorlat a szexi megjelenésért

Sport & Szabadidő

5 hatékony hasizom gyakorlat a szexi megjelenésért

Sport & Szabadidő

Gere Ágnes 15:15

Lapos vagy izmos has? Eddig csak álmodtál róla? Segítünk, hogy végre elérd a kívánt állapotot. Az egyik legkritikusabb rész a hasi terület. Nagyon fontos tisztázni, hogy a torna önmagában nem garancia arra, hogy elérd azt a végeredményt, amire oly régóta vágysz. Nagyon fontos az étkezés, illetve nem szabad megfeledkezni a hidratálásról sem. Egy viszont biztos: a kemény munka meghozza gyümölcsét.

1. Plank, avagy alkartámasz és annak alfajai

Nem fogunk hazudni, ez egy embert próbáló feladat, viszont elképesztően hatékony. Kezdőként elég, ha 20 másodpercig tartod magad, ahogy egyre jobb erőben vagy, emeld a mennyiséget, akár 1-2 percig is tarthatod magad. A gyakorlat alkartámaszból indul, melyeket párhuzamosan helyezz el egymással szemben, a könyökkel derékszöget zárjanak be. Térdeid nyújtsd ki, lábaid legyenek csípőszéles terpeszben, nehezítésképp váltva oldalra is engedheted a csípőd, valahogy így:

2. Váltott lábfelhúzás

Fekvőtámasz helyzetből indul a gyakorlat, viszont ahelyett, hogy leengednéd a karod, azt végig kinyújtva tartod, a lábaidat pedig váltva húzod fel az ellenkező kar irányába. Nehezítésképp gyorsíthatod a tempót. Érdemes legalább egy percig végezni a felhúzásokat és négyszer megismételni őket.

3. Biciklizés fekvő helyzetben

Kiinduló pozíció: hanyatt fekvésben helyezkedj el a talajon, majd úgy végezz hasprést oldalra váltva, hogy közben az ellenkező oldali térdedhez érinted a könyöködet. Aranyszabály: a lábaidat nem teheted le a gyakorlat során. Szintén egy perces etapokat ajánlunk, ezt is négyszer ismételd. 

4. Váltott lábemelés

Feküdj a hátadra, emeld meg kicsit a felsőtested, alkarral támaszd meg magad és váltva emelgesd közepes tempóban a lábaid, de azokat sose tedd le a földre. Annyit csinálj belőle, amennyit bírsz és ezt is négyszer ismételd meg. Mutatjuk, mire gondoltunk: 

5. Hasprés 

Ezt a gyakorlatot senkinek nem kell bemutatnunk, hiszen ő a felülés aranyos és meglepően gyilkos kitestvére, melyet már a középiskolában is szorgalmasan végeztettek velünk. Ennél a gyakorlatnál határ a csillagos ég, a négy sorozatban akár 50 ismétlést is csinálhatsz. Hajrá!

Borítókép: AFP