Tiltott helyen parkolt Dzsudzsák Balázs?
Olvass tovább...
A magyar sportolók nem sajnálják a pénzt, ha divatról, luxusról van szó. Hosszú Katinka és Dzsudzsák Balázs elképesztően menő cuccokban járnak.
Bőven akadnak olyan magyar vagy Magyarországon élő sportolók, akik szeretik a pénzt, a divatot, a luxus cuccokat. A Blikk most annak ment röviden utána, hogy a hazánkban élő sportemberek milyen ruhákat, kiegészítőket hordanak, s ezek mennyibe is kerülnek. Előre jelezzük, átlagfizetéssel az egyes cikkek megfizethetetlenek.
Kezdjük a sort a Ferencváros támadójával, Franck Bolival. Az elefántcsontpari labdarúgó igencsak extravagáns módon öltözködik. A bulvárlap a focista (alább látható) Instagram-fotóját elemezve arra jutott, hogy
Boli kétmillió forintos Louis Vuitton gyapjúkabátot visel, igaz, leárazás volt Vuttonéknál, így 800 ezerért jutott hozzá, a cipő azonban nem volt akciós, a lábbeliért 263 ezer forintot kellett kifizetnie.
Amennyiben a kabát eredeti árát, azaz kétmillió forintot vesszük alapul, akkor az egy átlagember majd 7 havi bére. (A legutóbbi adatok szerint a nettó átlagkereset kedvezmények nélkül 291 400 forint.)
Jöjjön következőnek Hosszú Katinka. Ahogy azt a Blikk írja, az Iron Lady csak a 2019-es esztendőben csak versenyekkel több mint 100 millió forintot keresett. Szóval a képen látható, 1,5 millió értékű Dior kézitáska megvásárlása igazából nem jelentett az úszónak semmilyen komolyabb anyagi megterhelést.
Persze Dzsudzsák Balázs sem maradhat ki a sorból. Amikor a magyar focista a török Bursasporhoz szerződött, elég volt egy pillanat és azonnal megvillant a 25 milliós Richard Mille karórája. Akkor is „villantott" Dzsudzsák, amikor Bentley Continental GT Speedjével Debrecenben tilosban parkolt...
Olvass tovább...
„A sikeres, a legnépszerűbb szakágakban versenyző sportolók fizetése jóval meghaladhatja az áltagemberek keresetét. Ha arányaiban vizsgáljuk, egyik darab sem vészesen kiugró, aki megteheti, könnyedén hozzájuthat egy-egy luxustermékhez. Természetes, hogy a reflektorfényben lévők adnak a megjelenésükre, fontos része ez az imázsuknak, mindenki felfigyel azokra a márkákra, amelyeket viselnek" – fogalamzott a Blikknek Makány Márta divattervező.