Agytumorral küzdő gyereket éltettek az angol szurkolók – videó
Olvass tovább...
Az NFL-ben szereplő Dallas Cowboys egészen új szintre emelte a szurkolói élmény fogalmát.
[[adv]]
Az Amerikai Egyesült Államok az egyik vezető szórakoztatóipari nagyhatalom, egyúttal sportmarketing területén is vezető szerepet tölt. Amit a major sportágakban (NFL, NBA, NHL) kitalálnak, bevezetnek, az nem sokkal később már Európa nyugati közegeiben (főleg a brit és a német piacon) is megjelenik.
Könnyen elképzelhető tehát, hogy az amerikaifutball-csapat, a Dallas Cowboys marketingszakemberei általt kitalált és a szurkolók elé vitt újdonsága hamarosan Európában is látható lesz.
Olvass tovább...
Az NFL-ben szereplő klub a kiterjesztett valóság technológiáját használva egy olyan virtuális, fotózkodásra alkalmas falat alkotott a drukkereinek, ami nemcsak látványos, de szórakoztató is.
Que jodidos genios pic.twitter.com/xD1q82lq3X
— Sergio García Cestero (@sergcio) September 9, 2019
A Dallas Cowboys az AT&T technológia céggel közösen megalkotott élményfala a Jerry Jones stadionban kapott helyet.
Olvass tovább...