promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Szuperáras csúcstermékkel újít a Lidl, napokon belül a polcokról fogják kapkodni a vásárlók

Szuperáras csúcstermékkel újít a Lidl, napokon belül a polcokról fogják kapkodni a vásárlók

Borítókép:  A kép illusztráció. Forrás: Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

Érkezik a Lidl új csúcsterméke, amihez Balogh Leventének is sok köze van.

Napokon belül érkezik a Lidl új szuperáras csúcsterméke a boltokba, ami nem egy sajátmárkás újdonság lesz, hanem olyasvalami, amit a Cápák között milliárdos befektetője, Balogh Levente és a Balazs Kicks cipőbolt fiatal üzemeltetője, Pachert Balázs közösen alkotott meg. A Pénzcentrum számolt be róla, hogy július 29-től már a Lidl polcairól is kapkodni tudják majd a vásárlók az amerikai Prime mintájára készült terméket, ami eddig kiskereskedelmi forgalomban nem volt elérhető, de most a Prime-mal egyszerre, akciós áron kerül be a Lidl kínálatába.

A Prime nevű terméket két ismert tartalomgyártó alkotta meg Amerikában, majd világszerte elérhetővé tették, ezt akarta hazai formában megvalósítani Balogh Levente és Pachert Balázs, és létrehozták a ZORD nevű terméket, ami bár a fiatal korosztályt célozza meg, de nem egy újabb energiaital, hanem egy üdítőital

Az biztos, hogy egy nagyon kelendő termék lesz, hiszen 2 héttel a piacra dobása után már 10 ezer darab fogyott el belőle, ráadásul mindezt úgy érte el, hogy eddig nem volt elérhető a kiskereskedelmi láncokban, csak a webshopban, a Balazs Kicks üzletben, illetve a MOM Park Lenoa kávézóban.

Balogh Levente azt mondta, hogy ez az üdítőital főként a 14-24 éves korosztályt célozza meg, ez az oka, hogy ezt az italt az éppen induló iskolakezdési akciók mellett hirdették meg az újságokban. Ráadásul a Zord nem kerül majd többe, mint a Prime, ugyanazon a 799 forintos áron lesz elérhető mindkettő, így mindenki el tudja majd dönteni, hogy melyik ízlik neki inkább.

(Fotó: Pénzcentrum/Lidl)