promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Újítások a Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskolában és Gimnáziumban

Újítások a Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskolában és Gimnáziumban

Borítókép:  Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc

Ezek a fejlesztések hozzájárultak, hogy az intézmény vonzóbbá váljon a pedagógusjelöltek számára, és így közvetlenül segítik a pedagógus utánpótlás biztosítását, miközben csökkentik a pedagógushiányt.

A Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium idén jelentős fejlesztéseken esett át, amelyek célja az volt, hogy a tanárszakos egyetemi hallgatók gyakorlati képzését magas színvonalon tudják biztosítani. A fejlesztések során nem csak egy modern fizikalabor jött létre, hanem a sportolási lehetőségek is bővültek egy felújított tornaterem és új sporteszközök, mint például fitness kerékpárok és elliptikus trénerek beszerzésével.

 

A projekt a Széchenyi 2020 Emberi Erőforrás Fejlesztési Operatív Program keretében, a "Gyakorló iskolák infrastrukturális fejlesztése" témában, az EFOP-4.2.3-22-2022-00011 azonosítószámú projekt részeként valósult meg, mely 2022. szeptember 4-től 2023. augusztus 31-ig tartott, és 500 millió forintos költségvetéssel rendelkezett, amely 100%-ban vissza nem térítendő támogatást jelentett. A projekt kedvezményezettje a Belső-Pesti Tankerületi Központ volt.

A projekt részeként az iskola 30 tantermét és a hozzájuk kapcsolódó kiszolgáló helyiségeket, folyosókat, tanári szobákat újítottak fel. A tantermek modern digitális eszközökkel, valamint új tanulói és tanári bútorokkal gazdagodtak. A kiszolgáló helyiségek, közös közlekedők, pihenők és a kapcsolódó vizesblokkok is megújultak, többek között a világítási rendszer modern LED világítótestekre cseréjével, az ajtók acéltokos változatokra történő cseréjével, valamint a helyiségek újrafestésével. Beépített szekrények javítása és az ajtólapok cseréje is megtörtént, továbbá az eszközbeszerzést kiszolgáló többlet áramvételezési helyek is kialakításra kerültek.

Ezek a fejlesztések hozzájárultak, hogy az intézmény vonzóbbá váljon a pedagógusjelöltek számára, és így közvetlenül segítik a pedagógus utánpótlás biztosítását, miközben csökkentik a pedagógushiányt. Az intézmény így nem csak hatékony pedagógiai eszközrendszerekkel gazdagodott, hanem a pedagógusképzéshez illeszkedő, minőségi nevelést és oktatást nyújtó funkcionális egységek is megújultak.

Fotók a fejlesztésről: ITT