A Black Friday sötét oldala: a csalástól az agyontaposásig
Olvass tovább...
Elképesztő akcióval és új raktárépülettel készül a magyarok kedvenc webáruháza, és már itt is van a pontos időpont.
Ma már Magyarországon is pontosan tudja mindenki, mi az a Black Friday, ami Amerikában annyira megőrjíti az embereket, hogy az néha már már tettlegességig fajul, és egymást verik a tömegek, miközben versenyt futnak az utolsó akciós plazmatelevízióért.
Magyarországon azért kicsit más a helyzet, mert nálunk először a webáruházak kezdeményezték, hogy legyen ilyen akció az őszi szezon végén, nálunk a hálaadás ünnepe sem tényező.Hogy honnan indult a szuper akciókkal teli péntek, arról mi is írtunk korábban, mint ahogy a dolog árnyoldalát is felfedtük már.
Olvass tovább...
Magyarország legnagyobb forgalmát bonyolító webáruháza, az eMAG is óriási erőkkel készül a fekete péntekre, több hónapos próbaüzemet követően a Dunaharasztin felépített logisztikai bázis gondoskodik arról, hogy a termékek jó helyen legyenek, és minél hamarabb megtalálják leendő gazdájukat.
Az új raktáraknak köszönhetően pedig rengeteget sikerült faragniuk a kiszállítási időkön, illetve a futár nagyobb eséllyel szállítja ki neked a termékeket egyszerre, mivel már nem kell a csomag-összeállításokkal szöszölnie. Ha jobban is érdekel a Dunaharasztin felhúzott óriási raktárcsarnok, és a hozzá kapcsolódó infrastrukturális fejlesztések akkor ezt az építkezésről szóló videót érdemes megnézni:
Az eMAG elképesztő leárazásokkal készült, a leárazott termékek 70%-ára áll, hogy az idei legalacsonyabb árakon lesznek kaphatóak. az eMAG-on különféle szolgáltatásokat, például utazást is lehet majd vásárolni, és amire biztos nem gondolna az ember, hogy talán az új autónkat is innen szerezzük majd be.
Ez egy héttel előrébb van, mint a "hagyományos" fekete pénteki akciók, az eMAG nem először tűnik ki ezzel a húzásával a hazai mezőnyből. A hazai lakosság 91%-a tud a Black Friday akciókról, és a 20% aktívan figyeli is, hogy mire érdemes ilyenkor lecsapni. A leárazásra vadászó magyarok majdnem 70%-a viszont nem mozdul ki otthonról, hanem az online térben keresi a kedvező ajánlatokat.
Olvass tovább...