promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Kitört a balhé Örs vezér téri IKEA-ban: "nem tettre zsebre" a reklamáló vevő amit kapott az ügyintézétől
Borítókép:  Profimedia/ Illusztráció
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Igen kellemetlen helyzetbe került egy Krisztián nevű férfi, miután visszavitt egy evőeszköztartót az Örs vezér téri IKEA-ba

Az említett férfi egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba. Mivel azonban az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, felvett egy telefonhívást, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést.

Az ügyintézőt rendkívül bosszanthatta, hogy Krisztián egy telefonnal a kezében lépett a pulthoz, a férfi ugyanis otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a "telefonáló f*sz" megnevezés szerepelt.

Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni

– mondta az rtl.hu-nak Krisztián, aki azért egy online reklamációt elküldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel a férfinek az áruház éttermében.

Az ügy azonban itt nem ért véget, az ügyfélszolgálatos ugyanis most a Balázsék című rádióműsorban szólalt meg. Dominik, aki azóta már nincs az IKEA kötelékében, elmondta, hogy nem váratlanul került sorra az illető, hanem normál sorban állást követően.

„Nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést.”

"Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni" 

– részletezte a műsorban a férfi, aki szerint nagyon korrekt volt vele a cég:

„Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, egy éve voltam ott.”

- mesélte Dominik Balázsék műsorában, amit a 24.hu szúrt ki. 

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás