Rendkívüli ársapkát vezettek be, 50 speciális termék árát maximalizálták
Olvass tovább...
A magyar sajtó alaposan félrevezette az embereket.
Előfordul a magyar sajtóban is, hogy valaki véletlenül hibásan kozöl valamit, vagy pontatlanul, a többi portál pedig azt veszi át, ezáltal mindenhol tévesen jelenik meg az információ. Ez a legjobb, legolvasottabb médiumokkal is megesik, és mint tudjuk, hibázni emberi dolog. Most is egy félreértés miatt történhetett az, hogy félrevezették a lakosságot.
Olvass tovább...
Még év elején jelentek meg olyan hírek, hogy idén szeptemberben nyílik meg az első budapesti Primark, mégpedig az Aréna Mall-ban. Ezt követően, valamikor nyáron derült ki, hogy az áruházlánc már keresi a dolgozóit a magyarországi üzletébe.
Mint köztudott, hazánk lesz a 17. ország, ahol Primark lesz, ezelőtt a régióban már mindenhol nyílt boltja a vállalatnak - így például Lengyelországban, Csehországban, és Romániában is. A hazai üzletbe több pozícióra hirdettek állást: keresnek többek között üzletvezető asszisztenst, osztályvezetőt, de még középvezetőt is a HR-osztályra. Természetesen ezeket a munkaköröket csak azok tölthetik be, akik jól beszélnek angolul, de ha fontos, akkor a Primark különböző képzési programokat biztosít, illetve felkínálja azt a lehetőséget is, hogy nemzetközi projektekben vegyenek részt a munkavállalók.
Mikor meghirdették az állásokat, akkor mindenki azt írta, hogy a Primark szeptember közepén nyitja meg az üzletét az Aréna Mall-ban. Azonban az áruházlánc most kiadott egy közleményt, amiben felhívták a figyelmet arra, hogy a magyar sajtóban pontatlanul jelölték meg a nyitás időpontját. Amellett, hogy cáfolták, hogy szeptember 16. és 24. között nyílik meg az első magyarországi üzletük, tagadták, hogy egyáltalán felmerült volna, hogy még az idei évre tervezték volna a nyitást.
„Az új budapesti üzlet a legújabb divattrendek és a mindennapok során használt alapvető cikkek Primarktól megszokott egyedi, kedvező árú választékával várja majd vásárlóit, kiemelkedő stílusú női, férfi és gyerekruházatig, valamint a szépségápolás, a háztartási cikkek és a kiegészítők terén. Az áruház kínálatában megtalálható lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a Primark folyamatosan növekvő Primark Cares almárkája, amely az áruházlánc törekvésének megfelelően megfizethetőbbé teszi mindenki számára a fenntarthatóbb divatot”
- írta a Primark.