Az Aldi nemet mondott az új szabályra, nem vezetik be
Olvass tovább...
Sokan nem értik, hogy ezt most miért kellett meglépnie az Aldinak.
Manapság az emberek szinte vadásszák az alacsonyabb árakat, hiszen olyan szinten megdrágultak a dolgok, hogy minden forint számít. A boltok ádáz harcot vívnak a kegyeinkért, ennek pedig az a pozitív hatása, hogy néha olyan akciókkal bombáznak minket, amiknek nem igazán lehet ellenállni – bár ezeknek az ajánlatoknak folyamatosan jelen kell lenniük, ugyanis könnyedén elpártolnak a vásárlók, ha máshol jobb árakat látnak.
Olvass tovább...
A visszajelzések alapján az Aldi lett a magyar vásárlók egyik új kedvence a széles termékkínálat, a kedvező árak és a különböző akciók miatt. Sokan be is követték Facebookon a népszerű áruházláncot, ugyanis ott mindig tájékoztatást kapnak az aktuális termékekkel és a ajánlatokkal kapcsolatban – viszont van más is, amire valószínűleg senki sem számít, mielőtt bekövetik az üzlet oldalát.
Persze nem mindenki vevő az ilyen jellegű, bizonyos szempontból rendkívül fárasztó humorra, aki viszont igen, az általában nagyon, hiszen olyan ritkán lehet manapság minőségi szóvicceket látni és hallani, hogy sokan nagyon hálásak ezért az Aldi-nak – sőt, a kommentelők között vannak, akik még rendszeresen rá is kontráznak a poénképekre egy-egy vicces hozzászólással, bár olyan is akad, aki szinte kínzásnak éli meg őket.
Az Aldi nemrég egy nyaraló, napszemüveges, koktélozó görögdinnyével jelentette be a dinnyeakciót, ez a szöveg volt mellette „Az árát már lehűtöttük”:
Majd a pékáruval is poénkodott egyet az Aldi, ugyanis a fotón két házi buci látható az ágyban, az egyik pedig ezt mondja a másiknak „Bucira aludtad a fejed!”:
Tonhal helyett egy tekintélyes Donhal is jutott ám az Aldi követőinek:
Végül pedig az iskolaszerek kerültek terítékre úgy, hogy a poénképen éppen egy papír és egy olló kő, papír, ollózik, és persze mindig az olló nyer:
Akit érdekel, az itt megnézheti egy borszakértő videóját az Aldi kínálatáról: