promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Az Aldi váratlan húzásától kikerekedett a vásárlók szeme, ezt miért kellett?

Az Aldi váratlan húzásától kikerekedett a vásárlók szeme, ezt miért kellett?

Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

Az Aldi most lehet, hogy túlment egy határon.

A boltok folyamatosan a vásárlók kegyeiért harcolnak, ez a háború pedig általában nagyon jól jön a magyar családoknak, hiszen mindenkinek a spórolás a legfontosabb, így oda megyünk, ahol a legolcsóbban kaphatjuk meg a kedvenc termékeinket. Szinte folyamatosan változik, hogy éppen hol a legkedvezőbben az árak, de vannak olyan áruházláncok, amiket nagyon megkedveltek az emberek az utóbbi hónapokban, években.

A visszajelzések alapján az Aldi sokak kedvence a széles termékkínálat és a kedvező akciók miatt, rengetegen szeretnek ide járni, ha bevásárlásról van szó. Aki követi az Aldit a közösségi oldalán, az örülhet annak, hogy folyamatos tájékoztatást kap az aktuális ajánlatokról, termékekről – de aki vevő a „fárasztó” humorra, a „rettenetesen zseniális” szóviccekre és poénképekre, az is megkapja, amit szeretne.

Az Aldi most több humoros fotóval is lenyűgözte az emberek, és természetesen megint megosztó lett a végeredmény, hiszen míg egyesek a térdüket csapkodva nevettek a poénképeken, mások a tenyerükbe temették az arcukat, és csupán annyit mondtak halkan: miért?

Természetesen mindig hatást váltanak ki az emberekből az Aldi vicces kis posztjai, és ez most is így volt, egyszerűen lehetetlenség szó nélkül elmenni mellettük, annyira különlegesek és poénosak.

Az Aldi egy márkázott vajjal kapcsolatos poénképpel rendesen „odacsapott”, ugyanis azt lehet látni rajta, hogy éppen ázik az esőben egy vaj, majd a másik azt mondja neki, hogy:

„Márk, már megint megáztál?”

Vagyis Márk ázott vaj:

Egy csigatésztás humorbomba is megjelent, amin a tészták futóversenyét láthatjuk, miközben a csigatészta vesztésre áll, és a másik tészta azt mondja neki, hogy „Lassú csiga!” – fantasztikus:

Végül konzervatív ízekkel jött az Aldi egy olyan poénképpel, amin éppen idősebbnek tűnő konzervek nosztalgiáznak – ezen valószínűleg mindenki mosolyogni fog:

Akit érdekel, az itt megnézheti egy borszakértő videóját az Aldi kínálatáról: