Az Aldi röhejes húzása miatt fogják a fejüket a vásárlók, miért kellett ezt?
Olvass tovább...
Az Aldi olyan csapást mért a vásárlókra, hogy abba mindenki beleremegett.
Manapság az emberek szinte vadásszák az akciókat, hátha pár forinttal olcsóbban tudnak hozzájutni a kedvenc termékeikhez. Az utóbbi hónapokban rendesen előtérbe került a spórolás a magyar vásárlóknál, ami teljesen érthető, hiszen olyan tempóban emelkednek az árak, hogy azzal már-már lehetetlenség lépést tartani – sokan vagy olcsóbb alternatívákat keresnek, vagy egyszerűen csak lemondanak egyes termékekről.
Olvass tovább...
Sokan felfedezték maguknak az Aldi üzleteit, ahol a kommentelők többsége szerint nagyon jó a kínálat, illetve az árak és a kedvezmények is kifejezetten kellemesek. A visszajelzések alapján nagyon népszerűek az áruházlánc péksüteményei a vásárlók körében, így nem meglepő, hogy maga az Aldi is sokszor pont, hogy a különböző pékárukkal reklámozza az akcióit – de most lehet, hogy kicsit túlzásba esett a marketinges csapat.
Úgy reklámozta most a mexikói párnáját az Aldi, hogy a humorosnak szánt fotón maracasszal és sombreróval vértezte fel a finom péksüteményt, ami Arnold Schwarzenegger egyik legikonikusabb filmes megszólalását mondja a Terminátor második részéből:
„Hasta la vista, baby!”
Ezek után valószínűleg senki sem fog megdöbbenni attól, hogy elég megosztó lett az Aldi poénképe, hiszen voltak, akik egyenesen zseniálisnak tartották, főleg Arnold Schwarzenegger miatt; de bőven akadtak olyanok is, akik kínjukban már a fejüket fogták, és kifejezetten kínzásnak élték meg ezt a vicces kis felvételt, ami valóban nagyon kreatív és fárasztó lett – attól függ, hogy ki mennyire kedveli ezt a fajta humort.
Itt lehet megtekinteni az Aldi tömegeket kiakasztóan zseniális poénképét:
Itt pedig egy borszakértő ajánl pár Aldi-ban kapható bort nyárra: