Botrány a Rossmann üzletében, agresszív üzletvezető fenyegette meg a kisgyermekes vásárlót
Olvass tovább...
Hatalmas káoszt okozott a Rossmann ingyenes ajánlata.
A Rossmann egy igen csábító ajánlattal rukkolt elő a napokban. Közzétette, hogy ha valaki rendelést ad le a webshopjukban vagy az appban június 21-én, azoknak ingyenesen lesz a szállítás. Több se kellett a vásárlóknak, azonnal megrohamozták mind a Rossmann webshopot, mind az applikációt, de pont emiatt botrány és felháborodás keletkezett.
Olvass tovább...
A drogéria közösségi oldalán számos komment olvasható, amiben a vásárlók arra panaszkodnak, hogy egyszerűen nem tudták leadni a rendelésüket.
„Ingyenes a szállítás, csak éppen az app nem működik.... Köszi! Remek ajánlat!”
„Én pont tegnap délután rendeltem, dühös is voltam, amiért nem értesítettek hamarabb az ingyenes szállításról! De úgy látom teljesen mindegy, az app pont ma karbantartódik”
„Jól ki van ez találva.... Az oldal a megrendelés összesítéséig fut, de a Megrendelem gombra már nem lehet kattintani, mert lefagy az oldal...”
„Háromszor próbáltam eddig rendelni, és minden alkalommal azt írta ki, hogy hiba történt”
Természetesen olyan is volt, akinek elsőre sikerült leadnia a rendelését, szóval valóban egy átmeneti technikai problémáról volt szó, amit később a Rossmann is tisztázott az egyik hozzászólásban.
„A nagy érdeklődés miatt a webshopunk túlterhelődött, így érzékelhettek pár perces leállásokat. Csapatunk elhárította a hibát, de előfordulhat, hogy lassabban tölt be az oldal. Köszönjük a türelmet és a megértést!”
A probléma ellenére érdemes egyébként letölteni a Rossmann applikációját, és feliratkozni a hírlevélre, hiszen így elsők között kaphattok értesítést az ilyen ajánlatokról, és nem futtok bele abba, mint az egyik kommentelő, hogy pont az akció napja előtt adta le rendelését az üzletláncnál.