Tömeges agyfáradást okozott a magyar vásárlóknál az Aldi, teljesen kiidegelte az embereket az üzletlánc
Olvass tovább...
A magyar vásárlók a brit polcokon is jelentős különbségekkel találkozhatnak, még a legolcsóbb boltokban is.
Egy nagyon átfogó felmérés és vásárlói vizsgálat valósult meg április hónapban az Egyesült Királyságban arról, hogy mely élelmiszer-áruházakban juthatnak hozzá a vásárlók a legjobb áron az élelmiszerekhez. Összességében kijelenthető, hogy a britek nagyon hasonló és filléres gondokkal tudnak küzdeni, akárcsak a magyar vásárlók a szürke és sanyarú hétköznapokban. Kijelenthet, hogy akárcsak egy honi fogyasztónak, egy londoni vásárlónak is érdemes körbenéznie az akciók között, ám van egy trend, ami megmutatja a fontos tanulságok mellett is a követendő példát. Fontos leszögezni, hogy a britek felmérése nem feltétlenül egyezne teljességgel egy hasonló magyarországi kutatással, de biztosan alapozhatunk rá.
Olvass tovább...
A Mirror által részletezett tanulmány szerint megjegyzendő, hogy aki igazán akar spórolni, az három dolgot kell, hogy szem előtt tartson. Egyrészt nem érdemes kisboltokban nagyobb bevásárlást végrehajtani, az ilyen akciókat tartogassuk a nagyobb áruházaknak, szupermarketeknek. Másodrészt nincs olyan, hogy minden termék olcsóbb lenne az egyik üzletben, mint a másikban, a felhozatal vegyes, az eltérések komolyak lehetnek. Harmadsorban szintén szót érdemlő megjegyzés, hogy gyakran nézzük meg, hogy az árváltozások milyen tartósságot mutatnak egyes termékek és boltok esetében. Ha mindezt észben tartjuk, akkor valóban megsüvegelendő lehet a felmérés végeredménye.
Olvass tovább...
Egyébként a brit szakértők listájára nem kevés olyan áruházlánc is felkerült, amely a magyar szem számára csak akkor lehet ismerős, ha már járt vagy éppen most is Nagy-Britanniában él. A hazánkban is roppant népszerű Tesco végül az ötödik helyen végzett, a helyi legendának számító Sainsbury's és az Asda előzte meg. A győzelemért a legolcsóbbak versenyében a nálunk is csúcson pörgő Aldi és Lidl csapott össze. A tétet úgy mérték meg, hogy mennyibe kerül egy teli kosár bevásárlás. A győztes végül az Aldi lett, mely éppen befért a 70 fontos álomhatár alá, 69,99-cel. A Lidl 65 pennyvel kapott ki, és lett második.
Az Aldi a magyar vásárlók körében is népszerű, két kategóriában (pékáru, környezettudatosság) is az Év boltja lett a Store Insider díjazása szerint.
Pár éve Viszkok Fruzsi is egymásnak engedte az Aldit és a Lidlt: