Magyar vásárlók tömegei akadtak ki az Aldi miatt, most túlment egy határon az áruházlánc?
Olvass tovább...
Az Aldi kicsit sem kímélte a magyarokat.
Manapság mindenki ott spórol, ahol csak tud, hiszen minden egyre drágább, de a fizetések sajnos nem akarnak úgy feljebb kúszni, hogy képesek legyenek legyűrni az inflációt. Magyarországon szinte minden embernek azzal telik a bevásárlás, hogy számolgatja a pénzét, és olcsóbb alternatívákat keres, így sokan megszerették az Aldi-t, hiszen ott elég nagy a termékkínálat, és általában versenyképesek az árak.
Olvass tovább...
Rendszeresen rengeteg akció, és hatalmas leárazások várnak a magyar vásárlókra az Aldi-ban. Sokan az üzletlánc közösségi oldalán szoktak tájékozódni ezekről, hiszen ott minden lényeges információ megtalálható – bár akadnak olyan esetek is, amikor az áruházlánc leginkább csak kiakasztja az embereket a néhol rettenetesen fárasztó poénképeivel, és ez most is így történt.
„Kicsi a bébi, de erős”
– olvasható a humorosnak szánt fotón, amin egy babakocsiban ülő bébipepperóni szerepel, ezzel reklámozva, hogy az Aldi-ban kapható ilyen termék.
Mondani sem kell, hogy nem mindenki értékelte az Aldi vicceskedését, hiszen egyesek szerint valódi kínzás, amit az Aldi művel ezekkel a posztokkal. Van, aki úgy gondolja, hogy tömeges agyzsibbadást okoznak ezek a poénképek, de persze olyanok is bőven akadnak, akik nagyon élvezik őket, és sokkal jobb lesz ezektől a napjuk – ez persze attól is függ, hogy ki mennyire vevő erre a humorra.
Az biztos, hogy akárki is találja ki ezeket, jó érzéke van hozzájuk, az Aldi közösségi oldala pedig üde színfoltnak számít ezeknek a posztoknak köszönhetően – akár mondhatni kiakadnak néha miattuk az emberek, akár nem.
Itt lehet megtekinteni az Aldi bébipepperónis poénképét: