Tömeges agyzsibbadást okozott az Aldi, a magyar vásárlók csak fogták a fejüket kínjukban
Olvass tovább...
Mi köze Bruce Willisnek az Aldihoz?
Az Aldi marketingcsapata nagyon elemében van mostanság. Olyan kreatív és humoros hirdetésekkel állnak elő, melyek a vásárlóknak is egyöntetűen tetszenek. Általában valamilyen aktuaéitással próbálják megragadni a fogyasztók figyelmét. Legutóbb a Magic Mike filmek sikerét lovagolták meg a májkrémüket reklámozva, most pedig egy elemet reklámoznak, Az ötödik elem című filmre utalva.
Olvass tovább...
És akkor el is érkeztünk, ahhoz az égető kérdéshez, hogy mi köze van Bruce Willisnek az Aldihoz. Ő volt ugyanis a film főszereplője, de a hirdetésben maga "az ötödik elem" szerepel, azaz a Milla Jovovich alakította vörös hajú Leeloo.
Az Aldi a Facebook-oldalán tesztelte a hirdetését, és a jelek szerint be is jött a vásárlóknak.
"Korben szívem, mi volt ez?"
"Mit Játsszunk? -Ne ugrálj itt nekem mert laposra verlek ZÖLD? -Szuper zöld!"
Idézték az oldal kommentelői a film ikonikus szövegeit. A vicces képet itt láthatod:
Az Aldi nagyon elkapott valamit, és a reklmokat tekintve igen jól teljesítenek. Ám megszokhattuk már, hogy olyan nincs, hoogy mindenkinek egyaránt tetsszen bármi is, ezért mást is észrevettünk Facebook-oldalukon. A sajtok árának csökkentése kapcsán kaptak egy olyan kommentet is, mely nem éppen pozitív.
"20 másik terméknek meg emelitek az árát, hatalmas hősök vagytok"
- írta egy felháborodott kommentelő.
Olvass tovább...