promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Zseniálisat húzott az Aldi marketingcsapata
Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Mi köze Bruce Willisnek az Aldihoz?

Az Aldi marketingcsapata nagyon elemében van mostanság. Olyan kreatív és humoros hirdetésekkel állnak elő, melyek a vásárlóknak is egyöntetűen tetszenek. Általában valamilyen aktuaéitással próbálják megragadni a fogyasztók figyelmét. Legutóbb a Magic Mike filmek sikerét lovagolták meg a májkrémüket reklámozva, most pedig egy elemet reklámoznak, Az ötödik elem című filmre utalva. 

És akkor el is érkeztünk, ahhoz az égető kérdéshez, hogy mi köze van Bruce Willisnek az Aldihoz. Ő volt ugyanis a film főszereplője, de a hirdetésben maga "az ötödik elem" szerepel, azaz a Milla Jovovich alakította vörös hajú Leeloo. 

Az Aldi a Facebook-oldalán tesztelte a hirdetését, és a jelek szerint be is jött a vásárlóknak. 

"Korben szívem, mi volt ez?"

"Mit Játsszunk? -Ne ugrálj itt nekem mert laposra verlek ZÖLD? -Szuper zöld!"

Idézték az oldal kommentelői a film ikonikus szövegeit. A vicces képet itt láthatod:

Az Aldi nagyon elkapott valamit, és a reklmokat tekintve igen jól teljesítenek. Ám megszokhattuk már, hogy olyan nincs, hoogy mindenkinek egyaránt tetsszen bármi is, ezért mást is észrevettünk Facebook-oldalukon. A sajtok árának csökkentése kapcsán kaptak egy olyan kommentet is, mely nem éppen pozitív. 

"20 másik terméknek meg emelitek az árát, hatalmas hősök vagytok"

- írta egy felháborodott kommentelő. 

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás