promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
A Pepco katalógusa ezer sebből vérzik, hangosan zúgolódnak a magyar vásárlók
Borítókép:  Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Már nem is csak egy termék számít hiánycikknek.

A Pepco európai története közel két évtizede kezdődött, 2004-ben nyitottak meg ugyanis az első lengyelországi üzletek. 2015-ben aztán Magyarországot is meghódította a diszkontlánc, amelynek mára idehaza is népes rajongótábora van.

Nem véletlen, hiszen széles választékkal, megfelelő minőséggel és – mindenekelőtt – alacsony árakkal várja a vásárlókat, ami a mostani, magas inflációval terhelt időszakban különösen fontos. A Pepco elsősorban a gyermekruházati termékekkel, illetve a dekorációs cikkekkel nyerte el a magyarok szívét, de sokan járna oda a rendszeres akciók miatt is.

És éppen ebből lehet a baj, úgy tűnik ugyanis, hogy a kedvezményes árú termékekből nem feltétlenül jut mind a 229 hazai boltba. A vásárlók a cég Facebook-oldalán már többször morgolódtak amiatt, hogy hiába mentek el valamelyik (vagy akár több) Pepco-üzletbe, az akciós cuccoknak már csak hűlt helyét találták.

A probléma azóta sem oldódott meg, sőt úgy tűnik, hogy még komolyabbá vált. Ezen a héten a Pepco-katalógus már ezer sebből vérzik, már ha hinni lehet a közösségi médiában kommentelőknek.

„Olyan terméket hirdessenek, ami kapható is!”

„Aminek az ára zlotyiban van, az itthon nem kapható, vagy zlotyiban kell fizetni?”

„A fekete szója gyertyát senki ne vegye meg. Nulla illata van.”

„A hátizsák elég sz*r.”

„Bementem itt 2 üzletükbe is, és ezek az illóolajok kb. 2 hete jelentek meg, és akkor 1-2 nap alatt el is fogyott! Én ezt a tájékoztatást kaptam”

– panaszkodtak az utóbbi napokban a vásárlók, elsősorban az aktuálisan hirdettet Bekkin ruházat miatt, de lényegében mindenért, amit a reklámújság tartalmaz, a boltokba viszont potyára mentek el értük.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás