promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Nincs megállás, a Pepco a válság közepén is úgy terjeszkedik, mintha nem lenne holnap

Nincs megállás, a Pepco a válság közepén is úgy terjeszkedik, mintha nem lenne holnap

Borítókép:  Profimedia/illusztráció
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

A Pepco Group azaz a Pepco, a Poundland és a Dealz európai diszkont kiskereskedelmi márkák tulajdonosa kedden 14,3 százalékos éves alapbevétel-növekedésről számolt be, amelyhez hozzájárult 516 új üzlet megnyitása, és további növekedést várnak az új pénzügyi évben.

 A csoport azt közölte, hogy a kamat, adó, értékcsökkenés és amortizáció előtti alaperedménye (EBITDA) 731 millió euró volt a szeptember 30-ig tartó egy évben, szemben a 647 millió eurós korábbi évéhez képest. 

"A makrogazdasági állapotok továbbra is kihívást jelentenek az inflációs nyomás miatt, de a csoport továbbra is felülmúlja a tágabb piacot"

- fűzték hozzá, megjegyezve, hogy méretéből adódóan profitál a beszállítók által nyújtott méretgazdaságosságból is. 

"Az vezérel bennünket, hogy megőrizzük és javítsuk árvezető pozíciónkat, amely révén növelhetjük piaci részesedésünket"

- részletezték a közleményben. A Pepco még októberben vázolta, hogy felgyorsítaná a terjeszkedést 2022 és 2023 között, legalább 550 üzlet megnyitásával, beleértve a márka Görögországba és Portugáliába való bevezetését. A 2021-22-es üzleti évet összesen 3961 üzlettel zárta - írja a Reuters

Arról is tájékoztattak, hogy az új pénzügyi évük erőteljesen indult, és jó úton halad a 2022-23-as időszakra vonatkozó terveinek eléréséhez.