A Pepco orgazmus közeli állapotot okoz a vásárlóinak
Olvass tovább...
A Pepco Group azaz a Pepco, a Poundland és a Dealz európai diszkont kiskereskedelmi márkák tulajdonosa kedden 14,3 százalékos éves alapbevétel-növekedésről számolt be, amelyhez hozzájárult 516 új üzlet megnyitása, és további növekedést várnak az új pénzügyi évben.
A csoport azt közölte, hogy a kamat, adó, értékcsökkenés és amortizáció előtti alaperedménye (EBITDA) 731 millió euró volt a szeptember 30-ig tartó egy évben, szemben a 647 millió eurós korábbi évéhez képest.
Olvass tovább...
"A makrogazdasági állapotok továbbra is kihívást jelentenek az inflációs nyomás miatt, de a csoport továbbra is felülmúlja a tágabb piacot"
- fűzték hozzá, megjegyezve, hogy méretéből adódóan profitál a beszállítók által nyújtott méretgazdaságosságból is.
"Az vezérel bennünket, hogy megőrizzük és javítsuk árvezető pozíciónkat, amely révén növelhetjük piaci részesedésünket"
- részletezték a közleményben. A Pepco még októberben vázolta, hogy felgyorsítaná a terjeszkedést 2022 és 2023 között, legalább 550 üzlet megnyitásával, beleértve a márka Görögországba és Portugáliába való bevezetését. A 2021-22-es üzleti évet összesen 3961 üzlettel zárta - írja a Reuters.
Arról is tájékoztattak, hogy az új pénzügyi évük erőteljesen indult, és jó úton halad a 2022-23-as időszakra vonatkozó terveinek eléréséhez.
Olvass tovább...