promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Hatalmas dologra készül a Pepco, ezzel a te életedet is teljesen felforgathatják

Hatalmas dologra készül a Pepco, ezzel a te életedet is teljesen felforgathatják

Borítókép:  Profimedia/illusztráció
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

Osztalékfizetés helyett növelné az új üzletekre fordított kiadásokat  a Pepco. Az Európában Pepco és Dealz, illetve az Egyesült Királyságban Poundland néven működő csoport a szeptemberig tartó évben összesen 516 új üzletet nyitott, megelőzve a kitűzött 450-et, és ez a te életedre is hatással lehet. 

 

A jelenlegi pénzügyi évben a Pepco legalább 550 új üzlet megnyitását tervezi, ami azt jelenti, hogy összesen körülbelül 4500 Pepco, Dealz és Poundlanc nevű üzlet lesz világszerte. 

"Még mindig van egy jelentős növekedési lehetőség az üzletbe való befektetésre, és ez a befektetés megtérül a részvényesek számára"

- fogalmazott Mat Ankers, pénzügyi igazgató. Európában kevés kiskereskedő nyit olyan üzletet, amely olyan mint a Pepco, amely a kispénzű embereket célozza meg. A legújabb cél, hogy jövőre 550 üzletet nyithassanak meg, ami csaknem 200-zal több a 2021-es induláskor megfogalmazott terveknél. Kezdetben a közép- és kelet-európai piacokra koncentráltak, azonban az elmúlt években Görögországba, Spanyolországba, Olaszországba és Németországba is betette a lábát az üzletlánc - írja a Financial Times.

A pénzügyi igazgató továbbá kiemelte, hogy a tervezett 350 és 400 millió euró közötti tőkekiadás előrelépést jelent a tavalyi 225 millió euróhoz képest, és arányaiban több jut a meglévő közép-európai üzletek felújítására egy-egy sikeres kísérleti projektet követően. Beszélt arról is, hogy az osztalékfizetés kezdeményezését folyamatosan felülvizsgálják, „amíg a befektetésvezérelt növekedési lehetőségeket értékelik”.

Azt is tervezik, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a csoportszintű növekedésre, nem pedig az egyes márkák teljesítményének maximalizálására. Ankers elmondta, hogy ennek a folyamatnak a részeként a termékek beszerzése és forgalmazása egyre inkább a Pepco alá koncentrálódik, annak ellenére, hogy a fogyaszrói márkákat továbbra is külön kezelik.

2022-re az árbevétel 17 százalékkal 4,8 milliárd euróra, míg az adózás előtti eredmény 25 százalékkal 300 millió euróra nőtt.