Ezzel a telefonszámmal próbálkoznak újra az OTP-s csalók
Olvass tovább...
Fontos hír érkezett az OTP-sek számára.
Nemrégiben érkezett egy fontos bejelentés a magyarok számára, hogy az OTP Bank már egy új ügyfélazonosító módszert kezdett el bevezetni szerte Magyarországon a bankfiókjaiban, melynek keretében leegyszerűsödik majd az ügyfélazonosítás folyamata. Azt is hozzátették, hogy a bevezetés folyamatosan valósul meg.
Mégis mit takar az újítás, amely megkönnyíti majd az ügyintézést?
Az OTP Bank azt közölte, hogy az elkezdett újítás gördülékenyebbé teszi majd az ügyintézést a különböző bankfiókokban, így pedig rövidebb időt vesz majd igénybe a folyamat. Ennek pedig az ügyfelek valószínűleg nagyon örülni fognak. A közlemény szerint az újítás lényege, hogy az ügyfél azonosításhoz az új, digitális azonosítás keretében csak bizonyos esetekben kéri az okmányokat az ügyintéző, így többek között erre akkor van szükség, ha például 365 napnál régebben történt csak adategyeztetés, vagy ha valamiféle ügyféladat hiányzik, illetve valamely okmányt lecseréltünk az elmúlt időszakban.
Olvass tovább...
Korábban úgy történt, hogy az ügyfélnek át kellett adnia az okmányait a banki ügyintézőnek, aki ezt beszkennelte. Az új módszer azonban változtat ezen a régi szokáson, hiszen az okmányokat már egy speciális, céges mobiltelefonra telepített applikáció segítségével olvassák be.
Elmondták azt is részletesen, hogy védett banki rendszerbe azonnal betöltődnek az adatok, ám az ügyfél adatait az ügyintéző telefonja nem tárolja majd.
Kolonics Ádám, a bank termékfejlesztési menedzsere azt nyilatkozta a közleményben, hogy az új megoldással az azonosítás 2-3 perccel lerövidül a korábbihoz képest.
Olvass tovább...
(via Pénzcentrum)