Az ALDI-ban vásárolt zöldségből egy „fura élőlény” bújt elő, a családot sokkolta a jövevény, majd hirtelen minden megváltozott
Olvass tovább...
Az ALDI közleményt adott ki, amelyben elmondták, mi lehet a gond a termékkel.
A diszkontlánc a saját oldalán egy közleményt adott ki, amelyben leírják, hogy a 450 grammos kiszerelésű Milfina Kaukázusi kefír (gyártó: Alföldi Tej Kft.) termékekbe nem kizárható, hogy idegen anyag került, így a termék fogyasztásra nem javasolt.
Az érintett termékek fogyaszthatósági ideje: 2021. szeptember 29
Azt is közölték a magyarokkal, hogy az említett termékbe a gyártósorból kerülhetett valamiféle idegen anyag, ezért a gyártó és az ALDI az összes magyarországi üzletből, azonnali hatállyal visszahívja ezeket a termékeket.
Olvass tovább...
Korábban minden ALDI-üzletben elérhető volt, az értékesítést azonnal felfüggesztették.
A vásárlóktól azt kérik, hogy a megvásárolt terméket vigyék vissza bármelyik üzletükbe, a vételárat pedig a vásárlást igazoló blokk hiányában is megtérítik. Hozzátették azt is a közleményben, hogy
a jelen vásárlói tájékoztató nem jelenti az előállító, a gyártó vagy a forgalmazó felelősségének a megállapítását.
Kérdés esetén az ügyfélszolgálatot tudjátok keresni a +36 23 504 680-as számon hétfőtől csütörtökig 8 és 17 óra között, valamint pénteken 8 és 16 óra között.
Közben tegnap érkezett egy másik hír is, amely rengeteg tejfölt, és még több magyart érint:
Olvass tovább...