Három óriási örömhírt jelentett be a Lidl, magyarok százezrei fognak egyetérteni a döntéssel
Olvass tovább...
A termékek szombattól kaphatók.
Anno egy viccként indult az egész, aztán a vásárlókat annyira feltüzelte az ötlet, hogy szinte követelték a termékeket. A Lidl saját márkás termékeiről van szó, arról a fura marketingcuccról, amelynek keretében a diszkontlánc vásárlói a ruháikon, így a lábaikon, hasukon és hátukon hordják az áruház logóját.
Külföldön az is megesett, hogy egy vásárló vett egy cipőt, majd amikor a boltokban hiány lett ezekből a termékekből, felnyomta az internetre, hogy licitáljanak rá azok, akiknek még jobban kellenek a Lidl-s cuccok, mint neki. Az akció végül nagyon bejött a svájci férfinek, aki végül a pár ezer forintért megvásárolt cipőt közel két millió forintért adta tovább az interneten.
Olvass tovább...
A Lidl amúgy ezen termékek forgalmának felpörgetésére bevetett sztárokat is, többek között neves influencereket a YouTube-on. Később az ötletet előhúzta az ALDI, nemrégiben pedig az IKEA dobott be hasonlót.
A legújabb magyar akciós újságban pedig a Lidl most két egész lapot is szentelt a saját márkás termékeknek, a sneakerek mellett rövidnadrágokat, zoknit, papucsot, pólót és női leggingset is lehet kapni szombattól az áruházaikban.
Olvass tovább...