Új kihívó érkezett! Reszkethet a Lidl és az ALDI is, magyarok tízezrei viszont örülni fognak ennek a hírnek
Olvass tovább...
A magyarok egyik kedvenc diszkontlánca fontos lépést jelentett be.
A Lidl Facebook-üzenetben tudatta vásárlóival, hogy új célokat tűzött ki a műanyaghasználat elleni küzdelemben.
Mint írták:
"Célunk, hogy 2025-ig a sajátmárkás termékeink csomagolásában átlagosan legalább 20%-ban újrahasznosított anyagot használjunk fel. Továbbá törekszünk arra, hogy 2021 végéig kivonjuk a sajátmárkás csomagolóanyagainkból a fekete műanyagot, ezáltal jelentősen növelve a csomagolás újrafeldolgozhatóságát."
Olvass tovább...
A Pénzcentrum azt is megírta, hogy a Lidl a beszállítóival együttműködva folyamatosan optimalizálja a a zöldség-gyümölcs kínálatában is a csomagolást, amelynek 2020-ban egy nagyon látványos eredménye is volt, hiszen összesen 24,94 tonna műanyagot takarított meg a cég.
Az új műanyagcélokkal párhuzamosan a vállalat a fenntarthatóbb csomagolás és a körkörös gazdaság modelljének előmozdítása érdekében tesz konkrét lépéseket. A körkörös gazdaság célja a termékek élettartamának meghosszabbítása, hogy az újrahasznosíthatóság bevezetésével új késztermékek készülhessenek a régi alapanyagokból.
Olvass tovább...
(via Pénzcentrum)