Elképesztően olcsó covid-tesztet kapni a magyar Lidl-áruházakban? Itt a válasz
Olvass tovább...
Szeretsz a Spar-ban vásárolni, és meg vagy elégedve a saját márkás termékeivel? Akkor egy jó hírünk van. A tervek szerint ugyanis még több termék érkezik a Spar-boltok polcaira.
Olvass tovább...
Úgy néz ki az utóbbi években az Aldi és a Lidl kezdi lenyomni a 2000-es évek legfelkapottabb üzletláncát, a Spar-t. Korábban arról írtunk, hogy a Lidl polcaira covid-gyorsteszt is kerülhet, ami igen nagy csapást jelentene a konkurens üzletláncok számára. Mindenesetre szép számmal akadnak még olyanok, akik továbbra is a Spar üzleteiben szeretnek vásárolni. Ma már 31 termékkategóriában, összesen 3600 saját márkás terméket árulnak a Spar boltjaiban. Hétfőn Maczelka Márk, a boltlánc kommunikációs vezetője pedig jó hírt közölt.
A tervek szerint még több saját márkás árú kerül a polcokra, 300 új termékkel bővítik a palettát.
A kommunikációs szakember hozzátette, hogy sok fejlesztés várható a tejtermékek, a pékáruk és a kényelmi árucsoportokban.
A koronavírus-járvány a Spar vásárlóinak szokásait is megváltoztatta. Korábban többszöri kisebb bevásárlások voltak a jellemzőek, most viszont ritkábban és nagyobb mennyiségben vásárolnak a fogyasztók. Ezzel párhuzamosan hozzávetőleg 30 százalékkal nőtt a csomagolt tálcás húsok és húskészítmények eladása. A felvágottak esetében ugyanez a tendencia figyelhető meg. A frisshús-szegmens az online shopos értékesítésben dinamikus fejlődésnek indult 2020-ban: 2019-hez képest a forgalom a négyszeresére növekedett. -írja a napi.hu
Olvass tovább...