Elképesztő vásárlás a Lidl-ben: pár ezer forintért vásárolt terméket közel 2 millió forintért adott tovább egy férfi
Olvass tovább...
Ötletes játékkal állt elő az Aldi. Ha húsvét miatt ma már személyesen nincs interakció, legalább az online térben legyen.
Az kétségtelen tény, hogy az Aldi és a Lidl Facebook-oldalai ötletesek, és néha sikerül olyan posztokat gyártaniuk, amelyek tényleg mosolyt csalnak az arcunkra. Ez pedig tök jó, mivel igazából azért folyik a marketingesek között a küzdelem, hogy minél többször az adott áruház jusson eszükbe az embereknek, ha vásárolni kell menni. Az Aldi például elég keményen lovagolja meg a szóviccek hullámait,
és néha tényleg viccesen pusztító humorbonbonok látnak napvilágot a közösségi felületeiken.
A marketing lényege a 21. században, hogy a márka mindenütt ott legyen veled, bárhová is mész, bármilyen ünnep is van, és bármilyen körülmények is álljanak elő, legyen egy ötlet, amivel lehessen úgy kommunikálni, hogy abból valamilyen reklám szülessen a végén. Anno egy ismert alkoholgyártó egy természeti katasztrófa közepette állította át a palackozóüzemét ivóvíz palackozására az alkohol helyett, a segítség mellett természetesen ennek is volt reklámértéke.
Olvass tovább...
Ma nincsenek nyitva a boltok, a marketinggépezetük azonban velünk van, az Aldi oldalán például Aldi-s logós tojásokat kell keresnünk az elmúlt héten posztolt képeken, és megszámolni, hogy hány ilyet rejtettek el a grafikákon. Ez ötletes húzás, mivel ezáltal vissza is pörgeted az elmúlt hét posztjait, és azonnal képbe is kerültél, hogy milyen aktuális akciókat, menő termékeket szerezhetsz majd be a következő vásárlásnál, ha épp az Aldiba vinne az utad.
A játék amúgy nagyon népszerű:
Olvass tovább...