Némi turpisság, hogy az oldalon kínált legdrágább és legérdekesebb darabok esetében maguk az autók legtöbbször Dubajban, Londonban, esetleg német vagy holland nagyvárosokban vannak. A hirdető elsősorban abban segít, hogy a döntéshez minden lényeges információ rendelkezésre álljon már itt Magyarországon, és a külföldi autókereskedőhöz, akinek a szalonjában tényleg ott az autó, már csak a próbaútra és a szerződés aláírására kelljen kiutazni. (Bizony, egy ilyen eladás esetén a kapott közvetítői jutalék is szép summa.)
Némi turpisság, hogy az oldalon kínált legdrágább és legérdekesebb darabok esetében maguk az autók legtöbbször Dubajban, Londonban, esetleg német vagy holland nagyvárosokban vannak. A hirdető elsősorban abban segít, hogy a döntéshez minden lényeges információ rendelkezésre álljon már itt Magyarországon, és a külföldi autókereskedőhöz, akinek a szalonjában tényleg ott az autó, már csak a próbaútra és a szerződés aláírására kelljen kiutazni. (Bizony, egy ilyen eladás esetén a kapott közvetítői jutalék is szép summa.)
A hazai kínálatban a legdrágább darab egy több mint 2 éves 1201 lóerős Bugatti 16.4 Grand Sport Vitesse. A közel 1,3 milliárd forintos (4,1 millió euró) vételár persze nem csak nálunk, de bizony máshol is a legfelső szegmenst képviseli. A közel kétezer kilométerrel a háta mögött ez valóban használtautó, nem úgy, mint a szalonállapotú 2 darab dubaji La Ferrari. Az árcédula, amelyen 954 millió forint (3 millió euró) szerepel nem is vészes. A Bugatti rajongók se keseredjenek el, egy a gyártósorról 10 éve legördült 26 ezer kilométert futott 1001 lóerős alapdarab már 360 millió forintért (1,15 millió euró) a mienk lehet.
A jó hír, hogy lényegében minden márka képviselteti magát, a 700 millió forintért (2,2 millió euró) kínált alig féléves Lamborghini Reventón mellett van 2015. januári McLaren P1 560 millió forintért (1,8 millió euró) vagy egy immár 3 éves, de lényegében "null kilométeres" Porsche 918 Spyder mindössze 391 millió forintért (1,25 millió euró). Az érdekességek közé tartozik még a Lexus LFA 250 millió forintos (800 ezer euró) vételárral, egy Hollandiában kipróbálható Spyker C8 Aileron 99,5 millió forintért (310 ezer euró), vagy a nagy kedvencünk, egy Maybach kupé. Ennek a 2007. júliusi immár 49 ezer kilométert futott autó ára 210 millió forint (672 ezer euró).
Egyébként 50-80 millió forint között már tényleg van választék, Kecskemétről 66,2 millió forintért elhozhatunk egy ezüstszínű Mercedes-Benz S63 AMG változatot is. Ebből a modellből egyébként több darab is akad, akárcsak Mercedes-Benz SL vagy a szárnyas SLS, vagy éppen a Bentley Continental GT modelljeiből. Ez utóbbiból 54 millió forintért szintén van magyar rendszámos, de általános, hogy a hirdetések 4-5 céghez kapcsolódnak, akik az ilyen árkategóriában leginkább megbízásból vállalják az autók behozatalát külföldről.
Ezen okból érdemes körülnézni a James Edition oldalon is. Az árak nem különböznek lényegesen az itthon elérhetőektől, de a választék sokkal nagyobb. Itt 1,5-2 millió euró között találhatunk Maserati MC12 szupersportautókat, és 3 millió euró felett van már Ferrari Enzo is.