Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Íme a titok, ahogyan Kim Kardashian 16 kilótól szabadult meg 3 hét alatt a Met gálára

Íme a titok, ahogyan Kim Kardashian 16 kilótól szabadult meg 3 hét alatt a Met gálára

Gasztro & Tourism

Íme a titok, ahogyan Kim Kardashian 16 kilótól szabadult meg 3 hét alatt a Met gálára

Gasztro & Tourism

Promotions 09:39

Kim Kardashian nagy feltűnést keltett, amikor megjelent a 2022-es Met-gálán egy régi, Marilyn Monroe által valaha viselt ruhában – és később még inkább, amikor megosztotta, hogy mindössze három hét alatt 16 kilót fogyott szénhidrátmentes és cukormentes diétával, hogy beleférjen a híres ruhába.

Sokan azzal vádolták a világsztárt, hogy egészségtelen módszerrel veszített súlyából.

Egy táplálkozási szakértő szerint ez nem hosszútávon fenntartható eredmény, hiszen akik gyorsan le akarnak fogyni, úgy, hogy kiiktatják a főbb élelmiszercsoportokat, amint abbahagyják, mindent visszaszereznek. És azt a súlyt sokkal nehezebb később leadni.

A szakemberek szerint azok az emberek, akik fokozatosan és folyamatosan fogynak 1-2 kilót hetente, azok sokkal sikeresebbek a súlycsökkentésben.

Két nappal a Met-gála után Kim edzője azt mondta a TMZ-nek, hogy nem látott semmi egészségtelent a lány fogyásában.

"Azt hiszem, az egyik tévhit az emberekben Kimmel kapcsolatban, hogy csak úgy könnyen adta le ezeket a kilókat, pedig nem, mert nagyon keményen dolgozott, szóval ott voltam a folyamaton" - mondta. "Ez nem olyan volt, mint egy éheztetés. Úgy értem, kiegyensúlyozott étrendet követett. Néha nem evett annyit, de a második dolog az, hogy tényleg beletett apait-anyait.

Amellett, hogy tisztán eszik, Kim azt mondta, ragaszkodott egy erőteljes edzési rutinhoz, amely magában foglalta a szaunaruhás edzést, a futópadon való futást és a napi kétszeri edzést.

Davis az edző, azonban figyelmezteti azokat, akik otthon edzenek, vagy akik nem dolgoznak képzett szakemberekkel, hogy ha valaki sokat edz, plusz üzemanyagra van szüksége. Ha ezt megvonjuk magunktól, azzal károsíthatjuk az izmainkat és a belső szerveinket. Megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjét és szénhidrátot kell enni edzés mellé. A nőknek bizonyos mennyiségű makrotápanyagra szükségük van, amely magában foglalja az összes makrot – fehérjéket, szénhidrátokat és zsírokat – ahhoz, hogy hormonjaink megfelelően működjenek.

Borítókép: Profimedia- illusztráció