Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Egy dühös kommentelő nagyon beszólt a Coca-Colának

Egy dühös kommentelő nagyon beszólt a Coca-Colának

Gasztro & Tourism

Egy dühös kommentelő nagyon beszólt a Coca-Colának

Gasztro & Tourism

Toronicza Péter 07:07

Nem olyan rég a Coca-Cola leleplezte azt is, hogy belepiszkál az egyik népszerű márkájának a receptjébe.

A Coca-Cola gondolkozott azon, hogy a Cherry Coke-ot csak limitált ideig árusítja, de összejött a tízezer lájk az emberektől, így a cseresznyés íz marad a portfólióban sokak nagy örömére. A cég régen annyira tolta a Cherry Coke marketingjét, hogy nemcsak egy saját dalt, de még egy EP-t is csinált a kólának.

Aztán jött a semmiből egy dühös kommentelő, aki úgy döntött, hogy a lájkolás helyett inkább beolvas a cégnek.

„Mások is árulnak már cseris kólát, szóval... Egyébként meg inkább azzal foglalkoznátok, hogy újra visszaváltható palackban legyen a lötty, mert ti vagytok az egyik legszennyezőbb vállalat a földön”

– írta János, aki ezzel csinált a bejegyzés alá egy topkommentet. A Coca-Cola természetesen nem ment el szó nélkül a dolog mellett, és reagáltak a kritikára.

„Az ételek és italok csomagolása modern életünk fontos részét képezik, termékeinknek a fogyasztókhoz való biztonságos és higiénikus eljuttatásában elengedhetetlenek a csomagolóanyagok, de tisztában vagyunk vele, hogy ez egyben globális probléma is, és nekünk – más nagyvállalatokkal együtt – felelősségünk van a megoldásban is. A palackok visszaválthatóságát mi is támogatjuk, de ennek megoldása nem csak rajtunk múlik. A többi gyártóval, a partnereinkkel és a jogalkotókkal közösen dolgozunk azon, hogy olyan visszaváltási rendszer épüljön ki, amiben gördülékenyen működik a csomagolóanyagok visszaváltása és a körforgásos gazdaság kialakítása. Üdv, Coca-Cola”

Utána belementek abba is, hogy ha például 100 forint lenne a betétdíj, mint a németeknél, akkor nem dobnák el az emberek a palackokat.

A cég nem olyan rég tett egy nagy bejelentést is, ami leleplezte, hogy újra belepiszkálnak a Coke Zero receptjébe. A cél az, hogy a kalóriamentes változat íze még jobban hasonlítson az eredetiéhez.

Borítókép: Profimedia