Elképesztő akció az Aldiban: 24 ezer ember állt sorba egy termékért, ami nagyon le volt árazva - íme, a szupersztár termék
Olvass tovább...
Egy nagyszerű kezdeményezés elismerése.
A magyar Lidl a Facebook oldalán jelentette be, hogy nemzetközi tartalommarketing díjat nyert a Lidl Konyha a European Content Awards díjátadón, ahol összesen 38 kategóriában hirdették ki a legjobbakat, köztük csupán egy magyar kezdeményezést, ugyanis a Lidl Segít a séf kampányának 2020-as évada nyerte el a legjobb FMCG kampány díját.
Olvass tovább...
A Segít a séf műsorfolyam keretében Széll Tamás meghívott vendégei társaságában alkot valami olyat, amitől megnyaljuk mind a tíz ujjunkat,
az inspiráló receptekben persze mindig van egy kis Széll-csavar is, amelytől igazán egyedi lesz az elkészült étel.
Olvass tovább...
Olvass tovább...