promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Óriási örömhírt jelentett be a Lidl, Magyarországról egyedül nekik sikerült

Óriási örömhírt jelentett be a Lidl, Magyarországról egyedül nekik sikerült

Borítókép:  Profimedia.hu
Gasztro & Utazás
Kategória fejléc

Egy nagyszerű kezdeményezés elismerése.

A magyar Lidl a Facebook oldalán jelentette be, hogy nemzetközi tartalommarketing díjat nyert a Lidl Konyha a European Content Awards díjátadón, ahol összesen 38 kategóriában hirdették ki a legjobbakat, köztük csupán egy magyar kezdeményezést, ugyanis a Lidl Segít a séf kampányának 2020-as évada nyerte el a legjobb FMCG kampány díját.

A Segít a séf műsorfolyam keretében Széll Tamás meghívott vendégei társaságában alkot valami olyat, amitől megnyaljuk mind a tíz ujjunkat,

az inspiráló receptekben persze mindig van egy kis Széll-csavar is, amelytől igazán egyedi lesz az elkészült étel.