Kávé reggeli előtt? Nem biztos, hogy jó ötlet
Olvass tovább...
A kapszulás kávé egyre népszerűbbé válik Magyarországon is. A Nielsen adataiból nemrég kiderült, hogy csak 2019-ben mennyi pénzt költöttünk csak ezekre a kávétípusokra, és bizony nem kis szám jött ki.
Évente mintegy 13,4 milliárd forintot költenek a magyarok kapszulás kávéra a Nielsen adatai szerint. Az adatok alapján 2019-ben Magyarországon mintegy 1200 tonna, közel 170 millió darab kapszulás kávét értékesítettek.
A piackutató számait a Costa Coffee ismertette az egyik közleményében, mely szerint a magyar kávépiac növekedését elsősorban a szemes és a kapszulás kávé generálja, azonban a szemeskávé értékben az összes eladott kávénak csak a 13 százalékát tette ki tavaly.
Olvass tovább...
A kapszulás kávék áttörése 2018-ban következett be, amikor a magyar piacon is megjelentek a jól ismert márkák kapszulás kiszerelései. Népszerűségüket annak is köszönhetik, hogy állandó a minőségük, illetve gyorsan és egyszerűen készíthető a kapszulás kávé. Magyarországon a Nielsen tavaly júliusban készített felmérése szerint a kiskereskedelmi kávépiac éves szinten 6,4 százalékkal, 63 milliárd forintra bővült, az azt megelőző évben 59 milliárd forintot tett ki.
A felmérések alapján a felnőtt magyar lakosság 85 százaléka kávézik, naponta átlagosan 2,7 csészényit. A kávéivók 91 százaléka nap mint nap iszik otthon kávét, 53 százalékuk pedig napi szinten kávézott a munkahelyén is.
Olvass tovább...