Brutális leleplezés az ATV-n, a nézők nem hittek a szemüknek
Olvass tovább...
Fontos közleményt adott ki a Vodafone.
A csalók mindig megpróbálnak valamelyik szolgáltató, üzletlánc, szervezet, bank nevével visszaélve személyes- és bankkártya adatokat kicsalni a gyanútlan emberektől, hogy azokat felhasználva ellophassák a számláikról a pénzüket. Nemrég az ATV egy igen komoly kutatást végzett, amiben bebizonyították, hogy igenis bárkit be lehet csapni, ha a telefonos csaló előtte jól felépítette a stratégiáját. Most a Vodafone adott ki egy közleményt, ugyanis eljutott hozzájuk az ügyfelek által, hogy egy bizonyos Pontprogramra hivatkozva különféle adatokat akarnak bekérni tőlük.
Olvass tovább...
A Vodafone-os csalásra először egyik olvasónk hívta fel a figyelmünket, aki a Facebook-on keresztül küldött nekünk üzenetet:
„Vodafone "által" írt SMS most a legújabb csalási módszer. A Vodafone nevében küldenek SMS-t, hogy X pontod van, ami le fog járni, használd fel és alatta egy link. Vodafone hirdeti, hogy senki ne dőljön be ennek, mert nem ők küldik”
- írta olvasónk.
A Vodafone valóban a Facebook-oldalára tette ki azt a közleményt, amiben a csalókra figyelmeztetik az ügyfeleiket. A szolgáltató az alábbi tudnivalókat osztotta meg:
A Vodafone továbbá arra kérte az ügyfeleket, hogy fokozottan ügyeljenek az ismeretlen telefonszámokról érkező üzenetekre, illetve az ezekben található linkekre csak többszörös ellenőrzés után kattintsunk rá.