promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
„Ostoba szukának nevezett!” - rászólt a Pepco dolgozója, balhézni kezdett a kisgyerekes anyuka

„Ostoba szukának nevezett!” - rászólt a Pepco dolgozója, balhézni kezdett a kisgyerekes anyuka

Borítókép:  A kép illusztráció. Forrás: Profimedia
Élet
Kategória fejléc

Udvariasan szólt neki a Pepco alkalmazottja, az édesanya pedig jelenetet rendezett.

Vásárlók és eladók között mindig is voltak, vannak, és lesznek konfliktusok, félreértések. Bár sokan azt gondolják, hogy minden esetben a vásárlók provokálják az eladókat, bizony nem ritkaság, hogy a bolti alkalmazott ok nélkül köt bele modortalanul egy vásárlóba. Aztán van az a kategória is, akik visszaélnek a "vásárlónak mindig igaza van" ütőkártyával, de olyanról is sokat hallani, aki szeret jelenetet rendezni.

Utóbbira volt példa az egyik magyarországi Pepco-üzletben. Az egyik budapesti bolt alkalmazottja kereste meg a Promotions szerkesztőjét, miután olvasta, mi történt a csepeli Rossmann-ban.

Veronika eladóként dolgozik a Pepco-ban, és a napokban egy igen kellemetlen szituációba futott bele.

„Persze mindig vannak problémás vásárlók, de ilyesmit még nem éltem át, mióta a kiskereskedelemben dolgozom. Bejött egy kisgyerekes anyuka babakocsival, és látom, hogy levesz egy kosarat, és beleülteti a kisfiút. Én éppen árut pakoltam ki nem messze a bejárattól, szóval pont láttam. Odamentem hozzá, és megkértem, hogy legyen kedves, ne ültesse bele a kosárba a kisfiút, mert nem bírja el. Erre az anyuka visszaszólt, hogy »akkor mit csináljak vele?«. Mondtam neki, hogy nem kell a babakocsit a bejáratnál hagynia, elfér vele a sorok között. Aztán elkezdett velem vitatkozni, hogy »a francot lehet elférni, mikor tele van minden a dobozokkal és a széthagyott árukkal«”

Veronika ezek után felhívta az anyuka figyelmét arra, hogy akkor sem jó ötlet beleültetni a kosárba a kisfiút, mert nem arra találták ki, hogy gyerekek utazzanak benne, és ha elpattan a műanyag, akkor esetleg megsértheti a kisfiút, baleset történhet. Az édesanya ezt követően különféle trágár szavakat morgott az orra alá, dühösen visszadobta a kosarat, és a babakocsival az egyik kezében, a másikban pedig a kisfiúval, bement az üzletbe.

A történet itt még nem ért véget, ugyanis az eladóknak és a vásárlóknak is végig kellett hallgatniuk, ahogy az anyuka hangosan balhézik az üzletben, és folyamatosan szidja a Pepco dolgozóit.

„Olyanokat mondott, hogy »a f*sznak nem lehet elpakolni az útból, pedig nem kell nagy tehetség kipakolni pár cuccot, de úgy látszik, ezeknek a gyökereknek ezt is nehéz megcsinálni«. Aztán beállt a sorba, és ott folytatta: »persze, hogy ilyenkor kell mindenkinek shoppingolnia, b*sszátok meg«. A többi vásárló csak nézett, hogy mi baja van, aztán mikor odakerült a pénztárhoz, elkezdett panaszkodni a kolléganőmnek, hogy jó lenne, ha megnevelnének engem, mert ilyen földi parasztot még nem látott. Ja, és utána még ostoba szukának is nevezett, mert mertem neki szólni, hogy ne ültesse a gyerekét a kosárba. A kolléganőm elmondta neki ugyanazt, amit én is, aztán őt osztotta ki, hogy »miért csak agyhalottak dolgoznak ebben kib*szott boltban?!«, majd mikor távozott, megfenyegetett minket, hogy nem sokáig fogunk már ott dolgozni”

Veronika azért tartotta fontosnak megosztani a történetét, mert ezzel akarta megmutatni, hogy nem minden esetben az eladók modortalanok és agresszívak, hanem a vásárlók is sokszor belekötnek az alkalmazottakba, minden ok nélkül.

 

(Ha Önnel is történt hasonló incidens valamelyik üzletben vagy vendéglátóhelyen, és megosztaná a történetét, küldje el nekünk beszámolóját a szerk@promotions.hu e-mail címünkre.)