Döbbenetes számok – ennyit kereshetsz ételfutárként
Olvass tovább...
Valaki a minőségi kontrollt hiányolja, más a bambuszevéstől fél.
A bezártság éveiben megszokhattunk az utcákon szaladgáló, házakba felcsengető ételfutárokat, amelyek közül a „pirosak” most nevet változtatnak. A NetPincérből foodpanda lesz, ami – ez nyilvánvaló a kommentekből – nem minden hűséges felhasználónak tetszik.
Fotó: facebook.com/Netpincer
Tény, hogy egy 22 éves magyar márka tűnik el, mégpedig egyszerű okokból. A vállalkozás ugyanis a Delivery Hero cégcsoporthoz tartozó foodpanda család tagjává válik, ami nem jelent tulajdonosváltást, viszont a név és az arculat átalakul.
„Végre egy szép magyar név!”
– gúnyolódott valaki a Facebookon, utalva arra, hogy egy tényleg ötletes és (ritka kivételként) magyaros hangzású cégnév tűnik el a hazai piacról. Az újrapozicionálás és márkaegységesítés hulláma Németország után másodikként Magyarországot érte el, ez magyarázza a mostani hirtelen váltást.
Olvass tovább...
Mások nem a név miatt aggódnak, inkább azért, nehogy valamilyen technikai malőr révén elveszítsék a kínkeservesen összekuporgatott kedvezményeiket:
„Azt esetleg lehet tudni, hogy mi fog történni a NetPincéres alkalmazásban megszerzett pontokkal, amiket kuponra lehet beváltani? Törlődni fognak, vagy esetleg lesz egy határidő, amíg még felhasználhatók?”
A cég természetesen igyekszik mindenkit megnyugtatni, és azzal kecsegteti vásárlóit, hogy a váltásnak csupán pozitív hatásai lesznek, rengeteg innovatív megoldással találkozhatnak majd az ételt rendelők.
„Nem vagyok meglepve. Imádom, amikor nagy cégek nevet változtatnak az orrunk előtt”
– pufogott egy másik hozzászóló. Ő nem konkretizált, csak azt a kellemetlen érzést fogalmazta meg, ami egy kedvelt dolog hirtelen eltűnésekor borzongatja meg az embereket. De akadtak persze olyanok is, akik ennek az egésznek a vicces oldalát látják:
„Remélem nem bambuszt fogunk enni...”
Olvass tovább...
A legérdekesebb komment pedig nem egyedül a NetPincérre vonatkozott, hanem az egész ágazat problémáját boncolgatta. Érdemes lenne ezt minden szereplőnek átgondolnia:
„Már csak minőségbeli szabályzásra lenne szükség, hogy az oldalon rendelhető étel biztosan minden előírásnak megfelelő konyháról, közegből jöjjön, mert sorra zárja be a NÉBIH a helyeket a nem megfelelő körülmények miatt. Nincs egyszerűen quality control részetekről, ami meglehetősen nagy baj. Az értékelést is hiába írja az ember, mert másokét nem lehet megtekinteni, csak egy semmitmondó csillagozást látunk, és nem kevés helynél 4.4 meg hasonló értékelés szerepel, míg a Google értékelések átlaga 2.0 körüli – képekkel. Jóval súlyosabb problémák ezek, mint a név, branding.”