A legújabb TikTok trend: hegyesre fent cápafogakkal vicsorognak a fiatal lányok
Olvass tovább...
Elindult a TikTok-hirdetés Magyarországon, a vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak.
A Growww Digital, az egyik első ügynökség, amelyen keresztül Magyarországon, valamint a kelet- és közép-európai régió további országaiban lehet hirdetni.
Az ügynükség beszámolója szerint több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja, amely a 25-35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét.
Persze felmerül a kérdés, hogy mitől tud még többet az új megoldás a korábbi hirdető-platformokhoz képest.
Olvass tovább...
A válasz pedig, hogy más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok egy felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem új és új dolgok láthatók nap mint nap. Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat. A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
A TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte. Közép- és Kelet-Európában Lengyelország, Csehország és Románia mellett csak Magyarországon érhető el a vállalkozásoknak
Olvass tovább...