Ennek megfelelően az alapmodellt egy 462 lóerős, négyliteres ikerturbós V8-as hajtja, amelynek erősebb változata 510 lóerőt és 651 Nm forgatónyomatékot tud. Ha valakinek ez sem elég, akkor a Dynamic Plus csomagban kerámiafékeket, sportüléseket, keményebb futóművet és aktív motor- és váltófelfüggesztést is rendelhet a kocsihoz, amelyet az Automobile Magazin és a Top Gear munkatársai már a bemutató előtt kipróbálhattak. Ha ők azt mondják, hogy a Porschének és a Mercedessel már eddig is problémás viszonyt ápoló Jaguarnak van oka aggódni, akkor mi hiszünk nekik – márpedig ők szóról-szóra ezt mondták.
A jobb kanyarstabilitás érdekében az SLS-Mercihez hasonlóan a duplakuplungos, hétfokozatú váltó az AMG GT-ben is a hátsó tengelynél helyezkedik el, ezen kívül a kocsi hidraulikus szervokormányt is kapott, amely sokkal több információt ad a sofőrnek, mint például a 911-ben található elektromos szervó.
Az utód egyébként a sirályszárnyas ajtókat leszámítva megjelenésében erősen hasonlít az SLS-Mercihez, a rajongóknak pedig jó hír lehet, hogy az elődjével ellentétben egy sokkal megfizethetőbb árkategóriába esik: az alapmodell már 84 000 euróért (26 millió forint) elérhető lesz, a sportosabb kivitelért pedig 98 500 eurót (harmincmillió forint) kell majd letenni az asztalra.