Rossz hír: jelentősen drágulnak az OTP szolgáltatásai, sok mindenért többet kell fizetni
Olvass tovább...
Sürgős közleményt adott ki az MBH Bank a négy napos leállásukról.
A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó óriásbank, az MBH halaszthatatlan bejelentést tett, amiben a négy napos leállásuk részleteiről tájékoztatták az ügyfeleket. A többnapos leállásig pedig még lesz négy olyan nap, amikor különféle karbantartások lesznek, ezért nagyon fontos, hogy az emberek mihamarabb értesüljenek ezekről, nehogy bosszúságot okozzon a kellemetlen meglepetés.
Azt már korábban közölték, hogy november 15. és 17. között lesz egy olyan karbantartás, ami az MBH bankkártyás ügyfeleit érinti, de november 17-ére most egy újabb leállást ütemeztek be. Ez a tervezett karbantartás 0:00 és 4:00 között várható, amelynek keretében az MBH Netbank, az MBH Bank App 103-as banki azonosító profilja és az MBH Bank App szolgáltatás nem lesz elérhető, továbbá átmeneti kieséseket tapasztalhatnak az online kártyás vásárlások jóváhagyása során, illetve az MBH Vállalati Netbank, az MBH Direct Bank, és az MBH Vállalati App szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
Az MBH emellett közölte az ügyfelekkel, hogy november 19-én 22:00 óra és november 20-án 01:59 között az MBH Bank App 101-es banki azonosító profilja és az MBH Netbank szolgáltatásai átmenetileg nem, vagy csak csökkentett üzemmódban lesznek elérhetők. A fenti időszakban az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő SMS kód, valamint a tranzakciós és belépő megerősítő SMS kiküldése is szünetelni fog.
Olvass tovább...
A négy napos leállás előtti utolsó időpont pedig november 21-e, amikor technikai okok miatt 21:00 és 23:59 között az MBH Netbank rendszerében az értékpapírszámlákkal kapcsolatos szolgáltatások várhatóan korlátozottan lesznek elérhetők.
A bank közleménye szerint a tervezett karbantartás/rendszerfrissítés miatt az azonnali forint átutalási megbízások indítására - ideértve az egységes adatbevételi megoldás útján (qvik-QR, qvik-NFC, qvik-link - benyújtott azonnali utalásokat is) nincs lehetőség az alábbi időpontokban és rendszereken. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók kezelésére nincs lehetőség továbbá a fizetési kérelem (qvik-kérelem) szolgáltatás sem lesz elérhető (fizetési kérelem indítására / elutasítására / jóváhagyására nem lesz lehetőség). További részletek alább olvashatók:
Internetes vásárlásnál a 3D-s szolgáltatás az alábbiak szerint történik:
Egyéb push üzenetek fogadására a karbantartási időszak alatt nem lesz lehetőség.
Olvass tovább...