
4 millió forintot számláztak ki egy vendégnek az étteremben, az egész személyzet némacsendben figyelt
Olvass tovább...


Egy vacsora, egy számla és néhány aprónak tűnő tétel teljesen új megvilágításba helyezett mindent.
Egy sikeres üzletember számára egy elegáns vacsora rutinfeladatnak tűnik, különösen akkor, ha gyakran jár exkluzív helyekre. Egy ír étterem azonban úgy döntött, hogy egy apró csavarral emlékezetessé teszi az estét, mégpedig úgy, hogy az érintett csak a számla láttán értette meg igazán, mi is történik körülötte.
Az eset márciusban történt egy Meath megyei városban, de a történet most kapott igazán nagy nyilvánosságot.

Olvass tovább...
A vendég bőséges vacsorát rendelt, volt rántott rák, pirítós gombával, tengeri sügér és több más fogás is az asztalra került.
Az italválasztás sem volt szerényebb, egy 30 eurós pinot grigio kísérte az estét. Minden adott volt egy nyugodt, problémamentes vacsorához, egészen addig, amíg meg nem érkezett a végösszeg.
A számlán ugyanis külön sorban jelent meg egy extra lábtér díja, egy úgynevezett elsőbbségi ülőhely felára, valamint egy csendes zónára szóló foglalás költsége is. Az étterem nem titkolta, hogy mindezt humoros gesztusnak szánták, az Instagram posztban pedig nyíltan meg is köszönték a vendégnek, hogy náluk vacsorázott. A kommentelők azonnal rájöttek, hogy mi a helyzet, és záporozni kezdtek poénos hozzászólásokat.

Olvass tovább...
Az internet népe azonnal igazságot szolgáltatott
A reakciók gyorsan túlnőttek az étterem közösségi oldalán, a történet rövid idő alatt bejárta a nemzetközi sajtót is. Sokan úgy érezték, végre valaki visszaadott egy apró szeletet abból, amit az érintett vállalata az utasokkal évek óta rendszeresen megfizettetett. A történet azért is vált különösen népszerűvé, mert ritkán fordul elő, hogy egy globális cégvezető ilyen játékos helyzetbe kerül.
A későbbi nyilatkozatokból az is kiderült, hogy az étterem üzletvezetője végül nem terhelte valóban a számlára ezeket az extrákat, de hozzátette, hogy a pénztárgépbe már felvitték az új gombokat, így legközelebb nem biztos, hogy ilyen elnézők lesznek. A vendég egyébként bőkezű borravalót hagyott, így a történet végül minden fél számára jó hangulatban zárult.
És hogy ki volt az a világszerte ismert milliárdos üzletember, akit egy ír étterem ilyen elegáns módon „szembesített” a saját módszereivel, az csak a történet legvégén derült ki. Nem másról volt szó, mint a Ryanair vezérigazgatójáról, Michael O’Learyről, aki így egy estére valóban megtapasztalhatta, milyen érzés, amikor minden apró extra külön tételként jelenik meg a számlán.
Forrás: Ladbible.com