promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Ha kinyitod a Pepco reklámújságját, akkor a szavad is elakad, tömegek rohantak a népszerű boltba

Ha kinyitod a Pepco reklámújságját, akkor a szavad is elakad, tömegek rohantak a népszerű boltba

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

A világ egyik legnépszerűbb figurája néz rád a Pepcoban, esélyes a készlethiány.

A vásárlók hétről hétre tűkön ülve várják a Pepco új termékeit bemutató újságot: soha nem tudhatja a vásárló, hogy mire számíthat. A Pepco amellett, hogy árait nagyon alacsonyan tartja, igyekszik az aktuális trendekre is reagálni, így olyan dolgok bukkanak fel a boltjaik polcain, amiket máshol többszörörs áron tudnánk megvásárolni. Nem véletlen, hogy az üzletlánc egyre inkább terjeszkedik és sorra nyitotta Magyarországon a boltokat.

Számtalan Facebook csoport alakult a Pepco iránti rajongásból.

Itt javarészt a hölgyek, illetve édesanyák osztják meg egymással tapasztalataikat: mit érdemes, vagy épp nem érdemes venni. Készlethiányos termékeket is itt igyekeznek megvásárolni, ha valaki valamit már nem talál a saját városában, akkor a csoporttagok a segítségére sietnek és postázás útján igyekeznek eljuttatni a kifogyott árut a keresőnek.

A Pepco új katalógusának láttán hatalmas rohamra lehet számítani, amivel éppen a gyerekeknek, közvetve pedig a szülőknek kedveznek: a jelenlegi egyik legnépszerűbb mese, a Mancs őrjárat szereplőivel díszített ruhák, játékok, tanszerek és lakberendezési tárgyakat lehet megvásárolni.

Íme a Pepco reklámja, mellyel a Mancs őrjáratos termékeiket népszerűsítik:

Az akciós katalógusukat megnézve sokakban felmerülhet, mégis miért ennyire népszerű ez a rajzfilm?

A Mancs Őrjárat (Paw Patrol) népszerűsége világszerte annak köszönhető, hogy egyszerű, mégis izgalmas történetei könnyen érthetőek a kisebb gyerekek számára. A sorozat színes, dinamikus karaktereket mutat be, akik csapatként dolgoznak együtt a problémák megoldásán. A kutyakölykök különféle személyiségtípusokat képviselnek, így minden gyerek megtalálhatja közöttük a kedvencét. A sorozat nagy hangsúlyt fektet a barátságra és a bajtársiasságra, a segítségnyújtásra és a felelősségvállalásra, tehát amellett, hogy szórakoztat, sokat tanulhatnak belőle a kicsik. Emellett a jól eltalált marketing, a rengeteg játékfigura és a róluk készült termékek is hozzájárul a sorozat sikeréhez. A Nickelodeon gondos tartalomfejlesztése révén a műsor világszerte elérhető és kultikussá vált a kisgyermekes családok körében.

Korábban így áradozott egy vásárló a Pepcoban megtalálható Mancs őrjáratos termékekről: