promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Magyar nőért bolondul a világsztár, ismert szülők gyermeke a különleges szépségű Csenge

Magyar nőért bolondul a világsztár, ismert szülők gyermeke a különleges szépségű Csenge

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Nők milliói irigylik a magyar lányt.

Az már régóta nem titok, hogy a Hell Energy szereti, ha a termékeit világsztárok reklámozzák: korábban Bruce Willis-szel szerződtek le és utána is egy igazi világsztárral dolgoztak: a Netflixen óriási sikerrel futó 365 nap sztárjára, Michele Morronéra esett a választásuk. A világsztár nemrégiben Budapestre érkezett, hogy leforgassák új reklámfilmjüket, ehhez pedig egy egyre sikeresebb magyar modellt választottak partneréül.

Fésűs Nelly lánya, Horváth Csenge alakította a női szereplőt a reklámfilmben.

A kivételes szépségű Csenge egy érdektelen újságírót alakít a reklámfilmben, aki miatt Morrone otthagy egy fontos sajtótájékoztatót. Követi őt Budapest utcáin, annyira megbabonázza a lány szépsége, akivel a találkozás végül nem úgy sül el, ahogyan azt tervezi: bizony, Csenge lóvá teszi a világ egyik legsármosabb férfiját, aki után jelenleg nők milliói ácsingóznak. Csenge elmondta, hogy a barátnői is nagyon irigyeltél, ám ő végig profin, szakmai szemmel nézett a forgatásra: Morronéban nem egy potenciális pasijelöltet, hanem egy kollégát látott, emiatt pedig nem volt benne sem idegeskedés, sem pedig rajongás.

Csenge egyre sikeresebb felkéréseket tudhat maga mögött, ami nem véletlen, kivételes szépség, aki fantasztikusan használja a nőiességét:

A Netflix sztárja nem tudta elcsavarni Csenge fejét.

Rengetegen találgatták, hogy mi lehet a két fél között, Csenge hamar tisztázta, hogy ez mindössze egy munkakapcsolat. Azt nem titkolta, hogy összebarátkoztak a forgatás ideje alatt és a mai napig tartják a kapcsolatot, ám romantikus érzések egyikükben sem alakultak ki, de volt valami, amit kölcsönösen szimpatikusnak találtak egymásban. Igazán érdekes, hogy a hatalmas népszerűségnek örvendő 365 nap című trilógiát, amely meghozta Morronénak a világhírnevet, Csenge nem látta. A forgatásról szívesen beszámolt, így írta le, hogy milyen is volt a Netflix sztárjával együtt dolgozni és azt is megmagyarázta, hogy miért nem érezte magát zavarban a nők bálványának a közelében:

Én ezt ugyanúgy fogtam fel, mint bármilyen más munkát. Mondhatni, szinte teljesen mindegy az, hogy kivel dolgozom, mert számomra nem ez a lényeg. A lehető legtöbbet és legjobbat szerettem volna kihozni magamból, különösen, hogy ez egy elég nagy kampány. Michele Morrone filmjeit én személy szerint nem láttam, de azt tudom, hogy sok nő számára ő egy ideál. Ennek ellenére én nem igazán tekintettem rá úgy, mint egy férfira, inkább csak, mint egy munkapartnerre

Nagyon rendes volt végig, de neki is hasonló a morálja, hogy amikor dolgozni kell, akkor semmi más nem számít. Nekem ez nagyon szimpatikus volt benne, és mint utólag kiderült, neki is bennem. Azt gondolom, hogy emiatt a hozzáállás miatt alakulhatott ki közöttünk egy jó munkakapcsolat, ami mai napig megmaradt .

De abszolút nem tekintett rám ő sem nőként, mert ilyenkor nem férfi-női viszonyban állunk, hanem mint munkatársak, akiknek együtt kell dolgoznia egy feladaton. Voltam már korábban is hasonló helyzetben, és ilyenkor tényleg nem az adott személyt látom, bármennyire is nehéz elhinni, csak egy partnert. Éppen ezért nem is voltam zavarban.

Itt nézhetitek meg Michele Morrone és Csenge közös reklámfilmjét, ahol csak úgy szikrázott közöttük a kémia:

Forrás: borsonline.hu