promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Ez Magyarósi Csaba eredeti végzettsége, sosem találnád ki miből van diplomája

Ez Magyarósi Csaba eredeti végzettsége, sosem találnád ki miből van diplomája

Borítókép:  youtube
Celeb & Bulvár
Kategória fejléc
Promotions

Magyarósi Csaba pályafutása során számos váratlan fordulatot élt át.

Magyarósi Csaba nevét a legtöbben az Appleblogról és a YouTube-csatornájáról ismerik, ahol több mint 75000 feliratkozó követi munkáját. A közönségtalálkozókon ugyanolyan közvetlen és barátságos, mint a képernyőn, ami nem véletlen: az Igen tessék! program keretében szervezett Blogdíler eseményen a résztvevők személyesen is megtapasztalhatták a vloggerek világának ritkán látott oldalát.

A találkozó során Tamás Endre, az Apáczai Csere János Elméleti Líceum diákjának kérdései nyomán kiderült, hogyan kezdődött Magyarósi és az Apple termékek kapcsolata. Párizsi élményei a kilencvenes évek közepén, egy nagynénjénél látott „almás” számítógép révén kezdődtek, és az iPod megjelenésekor vált valódi szenvedéllyé. Akkoriban az Indexnél dolgozott, és folyamatosan próbált az Apple-el kapcsolatos témákról cikkeket írni, de a szerkesztőség nem látta ígéretesnek a dolgot.

Ekkor döntött úgy, hogy független utakat jár, és barátjával elindítja az Appleblogot, ami később az egyik legismertebb technológiai platform lett Magyarországon.

A vlog titka és a kamera előtti őszinteség

A jó tartalomgyártás Magyarósi szerint az őszinteségen múlik. A néző előbb-utóbb kiszúrja, ha valaki szerepet játszik a kamera előtt. Kisebb trükköket persze át lehet venni másoktól, de az igazi siker abban rejlik, ha valaki önmagát adja. A videózással járó technikai kihívások mellett, mint a vágás vagy a beszédtechnika, sok tanulásra van szükség a spontán, mégis értékes tartalmak készítéséhez.

A nézettségi mutatók és a minőségi tartalmak közötti különbség is fontos szempont. Magyarósi úgy véli, a gyorsan virális videók ugyan rengeteg szemet vonzanak maguk után, de rövid életűek, míg a maradandó, gondosan előkészített tartalom hosszú távon értéket képvisel.

A szponzorált videóknál is a felelősség és az őszinteség a kulcs: a nézőket nem szabad megtéveszteni, a reklámot világosan jelezni kell. 

Televízió, jótékonyság és személyes kezdeményezések

2008-ban kezdődött televíziós tevékenysége, a Discovery Channel Xtractor sorozatának gyártásában vett részt, bizonyítva, hogy egy kis csapattal is lehetséges nagy volumenű produkció. Emellett Magyarósi szociális kampányokat is indított, például a gyermekéhezés csökkentését célzó Város Hőse projektet, amely a Gyermekétkeztetési Alapítvány támogatásával már több mint egymillió forintnyi élelmet juttatott a rászorulóknak.

A közönségtalálkozó egyik legérdekesebb részlete a kérdések során derült ki: Magyarósi Csaba eredetileg jogásznak készült. Bár az újságírás és a vlogolás teljesen más pálya, a jogi diploma alapot adott a rendszerszemlélethez és a precizitáshoz, amelyek a mai szakmai tevékenységében is visszaköszönnek. Az Indexnél szerzett tapasztalatok után önálló útjára lépett, és az Appleblog révén építette fel sikeres karrierjét.

Forrás: maszol.ro