promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Ők a legsikeresebb magyar influenszerek: nem Whisperton az első, Dancsó Péter pedig süllyesztőbe került

Ők a legsikeresebb magyar influenszerek: nem Whisperton az első, Dancsó Péter pedig süllyesztőbe került

Borítókép:  TV2 Play
Celeb & Bulvár
Kategória fejléc

Elképesztő összegeket kapnak kézhez: íme a legsikeresebb magyar sztárok.

A 21. század igen meglepő változásokat hozott a munkaerőpiacon: teljesen új szakmák jöttek létre és a munkahelyek jó része már számítógépen, telefonon végezhető. Az internet és a közösségi média terjedésével pedig megjelent egy egészen út létforma: az infuenszerség. Az ebből élő emberek izgalmas tartalmakkal próbálnak követőket gyűjteni maguk köré, majd a reklámszerződések bevételeiből élnek meg. Sokak által áhított álommunka ez, de mint mindennek, ennek is megvannak a nehézségei. A piac elképesztően telített és csak keveseknek sikerül igazán kiemelkedő tartalmat alkotnia. 

Magyarországon a Forbes minden évben összeállítja a legsikeresebb influenszerek listáját, akik képesek voltak saját brandet építeni a személyiségük köré.

A 2024-es lista tartogatott néhány meglepetést: Dancsó Péter például már nem kapott helyet ezen a listán és sokak meglepetésére nem WhisperTon végzett az első helyen.

Mutatjuk a listát: 

1. The VR

2. WhisperTon

3. Nessaj

4. Pamkutya

5. Cresser

6. Zsozéatya

7. Csigér Alex

8. Verebélyi Vivi és Nagy Norbi

9. JustVidman

10. Jólvanezígy

11. Magyarósi Csaba

12. Radics Peti

13. TheShowK

14. Papp Inez Hilda

15. Szirmai Gergő

16. Abosi Barna

17. Sápi Vivien

18. Makk Adrienn

19. Körcsönyei Polla

20. Forstner Csenge

A The VR évek óta stabil szereplője a Youtube világának: ami pedig különösen meglepő, hogy műszaki tartalmakkal kerültek a csúcsra. Videójátékokat, számítógépes eszközöket mutattak be, ahogyan pedig nőtt a követőbázisuk, úgy vezettek be új formátumokat. WhisperTon népszerűsége senkit nem lep meg: a Dancing with the Starsban egy egész ország ismerte meg, olyanokhoz is eljutott a munkássága, akik addig a létezéséről sem tudtak. Korábban már volt összetűzése a Forbesnak és Dancsó Péternek, így nem tudni, hogy esetleg ezért került le a listáról, vagy tényleg ennyire visszaesett a népszerűsége.

A méréshez a következő szempontokat vették figyelembe: követőbázis, kedveltség, aktivitás, piaci visszajelzés.

Forrás: Forbes