
Elképesztő új bolt nyílt Budapesten, ázsiai őrület szabadult el a fővárosban
Olvass tovább...
Miközben mindenki a postást várja, a háttérben kőkemény verseny indult a boltok között a nyugdíjasok pénzéért.
Szeptember eleje óta a legtöbb nyugdíjas a postást várja, hogy kézhez kapja a kormány által küldött, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványt. Miközben a jogosultak azon gondolkodnak, hol és mire költsék az összeget, a háttérben egy kőkemény, de a vásárlók számára rendkívül kedvező verseny indult el a nagy áruházláncok között. Különös fordulat, hogy egyes helyeken az utalványok jóval többet érhetnek a névértéküknél, amiről még sokan nem is tudnak.
Olvass tovább...
A versenyt a Lidl indította be a legagresszívabb ajánlattal. Az áruházlánc bejelentette, hogy minden, náluk beváltott 5000 forintos nyugdíjas utalvány után egy 500 forintos kupont adnak ajándékba. Ez matematikailag azt jelenti, hogy a 30 ezer forintos teljes utalványcsomaggal összesen 3000 forintnyi plusz kedvezményt lehet szerezni, így az utalvány értéke gyakorlatilag 33 ezer forintra nő.
A mechanizmus egyszerű: a vásárló fizet az 5000 forintos utalvánnyal és a blokk mellé azonnal megkapja a következő vásárlásnál felhasználható 500 forintos kupont. Ezzel a lépéssel a Lidl egyértelműen magához akarja vonzani a nyugdíjas vásárlókat.
A cég a Lidl Plus applikáció használatával további kedvezményeket is ígér, így próbálva hosszú távon is magukhoz láncolni az új vásárlókat.
Olvass tovább...
Nem sokkal a Lidl bejelentése után a Penny is lépett, bár ők egy másik stratégiát választottak. A piros-sárga diszkontlánc a saját hűségprogramjára épít:
azok a vásárlók, akik a nyugdíjas utalvánnyal fizetnek és használják a PENNY kártyájukat, dupla pontokat kapnak a vásárlásuk után.
Ez a kedvezmény ugyan nem azonnali, kézzelfogható plusz pénzt jelent, mint a Lidl kuponja, de a hűséges Penny-vásárlóknak rendkívül vonzó lehet. A gyorsabban gyűlő pontokat később értékes kedvezményekre és kuponokra válthatják be, így hosszú távon szintén jelentős összeget spórolhatnak meg.
A cikk írásának pillanatában a többi nagy lánc, mint a Tesco, a Spar vagy az Auchan, még nem jelentett be kifejezetten az utalványokhoz kötött, országos extra akciót.
Ők a már megszokott heti akciós újságjaikkal és saját hűségprogramjaikkal próbálják meggyőzni a nyugdíjasokat, hogy náluk költsék el a 30 ezer forintot.
A verseny azonban még korántsem lefutott, így nem lenne meglepő, ha a következő napokban vagy hetekben újabb és újabb áruházak jelentenének be hasonló, vonzó ajánlatokat. Érdemes tehát nyitott szemmel járni, mert a boltok versenye most a vásárlóknak kedvez a leginkább.