promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
A Tesco olyat lépett, amire az ország nem volt felkészülve

A Tesco olyat lépett, amire az ország nem volt felkészülve

Borítókép:  www.profimedia.hu
Belföldi hírek
Kategória fejléc

Ez most új szintre emeli az árháborút és felboríthat mindent a magyar boltokban.

A magyar boltok között hetek óta dúló árháború új, eddig soha nem látott szintre lépett. Miután az Aldi és a Lidl célzott kedvezményekkel kezdte csábítani a nyugdíjas vásárlókat, a legtöbben arra számítottak, hogy a Tesco is egy hasonló, százalékos akcióval fog beszállni a versenybe. A brit áruházlánc azonban most egy olyan bombát dobott le, amire sem a versenytársak, sem a vásárlók nem voltak felkészülve: egyetlen, hatalmas összegű utalvánnyal kontráznak rá a riválisok ajánlataira.

30 ezer forintos utalvány a nyugdíjasoknak

A 24.hu információi szerint a Tesco nem aprózza el: ahelyett, hogy százalékos kedvezményeket adna, egy fix, 30 000 forint értékű vásárlási utalványt biztosít a nyugdíjas vásárlóinak. Ez a lépés teljesen felborítja az eddigi játékszabályokat. Míg a százalékos kedvezmények mértéke a vásárlás végösszegétől függ, a Tesco ajánlata egy konkrét, kézzelfogható és rendkívül magas összegű támogatást jelent, ami óriási vonzerőt gyakorolhat a szépkorúakra.

A kedvezmény igénybevételének pontos részleteit a Tesco a következő napokban teszi közzé, de az már most látszik, hogy az ajánlat egyértelműen a legnagyobb a piacon.

A 30 ezer forintos utalvány egy átlagos nyugdíjas számára akár egy teljes havi élelmiszer-költségvetés jelentős részét is fedezheti, ami a jelenlegi gazdasági helyzetben felbecsülhetetlen segítséget jelent.

Totális háború a vásárlókért

A Tesco lépése egyértelműen a totális háború meghirdetését jelenti a magyarországi kiskereskedelemben. A cég nemcsak reagált a Lidl és az Aldi akcióira, hanem egy nagyságrenddel nagyobbat is licitált rájuk.

A szakértők szerint ez a lépés most már a többi nagy szereplőt, mint a Spar vagy az Auchan, is azonnali cselekvésre kényszeríti.

Senki nem engedheti meg magának, hogy kimaradjon a nyugdíjas vásárlókért folytatott küzdelemből, ami a következő hetekben valószínűleg még tovább fog eszkalálódni.

A vásárlók a legnagyobb nyertesek

Bár a boltláncok csatája egyre durvul, a helyzet legnagyobb nyertesei egyértelműen a magyar vásárlók, különösen a nyugdíjasok. A példátlan versenynek köszönhetően olyan kedvezményekhez juthatnak, amilyenekre évek óta nem volt példa. A Tesco 30 ezer forintos utalványa, az Aldi 5%-os és a Lidl 10%-os (zöldség-gyümölcs) kedvezménye mind azt a célt szolgálja, hogy a vásárlók pénzt takaríthassanak meg. Érdemes tehát résen lenni és tudatosan kihasználni a boltok által kínált lehetőségeket, mert a következő időszak a nagy bevásárlásokról és a komoly megtakarításokról fog szólni.

Alább pedig egy kis segítség, hogyan spórolhatunk okosan a bevásárlásoknál!