promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Felháborodás zúdult az üzletláncra Magyarországon, olyasmi került a boltok polcaira, ami már a magyaroknak is sok

Felháborodás zúdult az üzletláncra Magyarországon, olyasmi került a boltok polcaira, ami már a magyaroknak is sok

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Belföldi hírek
Kategória fejléc

Teljesen ledöbbentek, nem csak a terméken, hanem a nevetséges akción is.

Naphosszat lehetne azon elmélkedni, hogy milyen irányba megy az élelmiszerek ára, minősége, kiszerelése. Egyvalami tisztán kivehető, a gyártók spórolnak, az üzletláncok megaakciókat hirdetnek, mégis minden egyre drágább, egy nagybevásárlás pedig manapság már több tízezer forintos mutatvány.

A leárazások néha egészen különös formát öltenek, hűségkártyák, pontgyűjtés, második termék olcsóbb-féle akciók, százalék helyett -50 forint, lehetne sorolni, hogy mivel próbálkoznak, ám amivel most szembesültek a magyar vásárlók, azt már nem bírták szó nélkül.

Kolbászvégből van a kerítés

Merthogy a Lidl-ben egy olyan terméket szúrtak ki, ami mellett tényleg nehéz nem elkerekedett szemekkel elmenni. Konkrétan kolbászvéget árultak az egyik üzletükben, kilós kiszerelésben. A pláne mégsem ez, hanem a -9 forintos akció, így csupán 1990 forintért megkaphatjuk a vákuumcsomagolt kolbászvéget.

Azt talán mondani sem kell, hogy a kommentelők kiakadtak, és a 0,5 százalékos árengedmény mellett a terméket is erősen kritizálták:

„Ennél már csak az lenne lejjebb, ha a parizervéggel csinálnák ugyanezt a szavatossági idő lejárta előtt egy nappal”

- írta egy hozzászóló.

Szegény országokba exportálták

Volt olyan is azonban, aki megvédte a terméket, mondván ez teljesen fogyasztható és ez az előrecsomagolt szalámik „melléktermékei”. Mint írta a vágóhídon, ahol dolgozik, rendszeresen kaphatók ilyen termékek nagy kiszerelésben:

„Ha nem adnák el, mi lenne a sorsa ezeknek? Jobb lenne kidobni?”

- tette fel a jogos kérdést, amire érkezett is egy hasonlóan kulturált válasz, egyetértve azzal, hogy a minőségével nincs probléma, és fenntarthatósági szempontból támogatandó ötlet, mert így nem ételhulladékként végzi.

„Azonban mégis sokkoló nekem. Ez a termék korábban export sláger volt. Ömlesztett vákuum csomagolásban exportáltuk szegény országokba. Hangsúlyozom szegény országokba, ahol erre volt csak fizetőképes kereslet…”

- tette hozzá.

Másoknak inkább az árával volt baja, mondván ennyiért nem vennék meg, ennél jóval olcsóbban kellene adni.