
Ha a magyar boltokban ezt kiszúrod, 50 ezer forintot kaphatsz
Olvass tovább...
Hosszú évek után végre visszatér, már gőzerővel készülnek a boltok és a gyártó is.
A magyaroknak nem kell sokat gondolkodniuk, ha jól ismert, évtizedek óta gyártott, de csak hazánkban ismert termékeket kell felsorolni. Mindenki ismer néhány ilyet, és a vasfüggönyön innen ez teljesen megszokott volt, lévén a nyugati termékek nem jutottak el ide, és minden ország a maga módján próbált meg saját márkákat meghonosítani, más lehetőség ugyanis egyszerűen nem volt.
Ezek közül is voltak slágertermékek, melyeket természetesen reklámoztak is. Persze egészen másképp, mint ma. Füles évkönyvben pózoló manökenekkel, kezdetleges tévéreklámokkal, világító neonfényekkel.
Olvass tovább...
Közöttük volt az egyik legnépszerűbb üdítő, a Traubisoda is. Ekkoriban a Sztár, a Márka, és a Traubi voltak azok, amik ma a Coca-Cola, a Fanta, vagy a 7UP. A Márka a mai napig kapható, a Sztár azonban már a 90-es évek elején eltűnt, majd végül a Traubisoda is.
Utóbbinál a márkanevet illetően komoly jogi csatározások mentek a háttérben, ami ellehetetlenítette a visszatérést egészen idáig. Napokon belül azonban ismét kapható lesz, méghozzá országosan, és mint kiderült, elsőként a Lidlben lehet majd megvásárolni.
Olvass tovább...
A Traubisodát március 27-től lehet majd újra megvenni a boltokban, mint ahogy azt akciós újságjában is hirdeti az üzletlánc, amely egyből meg is versenyezteti a szintén most debütáló Coca-Cola Lime-al. Míg a Traubi 1,75 literes kiszerelése 499 forintos áron kerül a polcokra, addig a Coca-Cola 2 literes változata 659 forintba kerül majd.
A Traubisodát a már említett Márkát is gyártó Márka Üdítőgyár készíti majd, és a kormány is beszámolt a 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat támogatásáról, amely több mint 3 milliárd forinttal járult hozzá a beruházás megvalósulásához.
Kiemelték, hogy a Traubisoda gyártásához kizárólag hazai beszállítóktól szerzik majd be az alapanyagokat. Ugyan teljes mértékben a 70-es évek hozzávalóit már nem tehetik bele az üdítőbe, az ígéret szerint a receptúra megalkotásával sikerült az eredeti ízvilágot reprodukálni.
Ha emlékszel még erre a Traubi-reklámra, akkor valószínűleg az ízét is fel tudod idézni: