
Ráhajtott Palvin Barbira is, most pedig szinte koldusbotra jutott a sztárfocista
Olvass tovább...
Az Árfigyelőn sem érhet egyetlen másik üzlet sem a nyomába ennek az árnak.
Sok örömben nem lehet mostanában azoknak részük, akik bevásárolni indulnak, hiszen az árak ismét az egekben vannak és ugyan az inflációs adatok annyira nem súlyosak, mint a korábbi években, ennek ellenére is minden folyamatosan drágul, a magyarok pénztárcája pedig nem tudja ezt lekövetni.
Egy átlagos bevásárlás manapság már tízezrekben mérhető, és akkor még semmi luxusra nem kell gondolni, az alapvető termékek teszik ki a legnagyobb kiadásokat, és mindenki ott spórol ahol csak tud. Voltak persze próbálkozások, ilyen volt a kisebb termékekre figyelmeztető feliratok, és természetesen most is igyekeznek az üzletek kedvezményes árakon biztosítani bizonyos termékeket, ez mégis leginkább üzletpolitika, hiszen a boltok célja is a profit, az akciók pedig csak időszakosan könnyítik meg vásárlók életét.
Olvass tovább...
Applikációkkal, kuponokkal, a második vásárolt termék leértékelésével (és az első árának megemelésével) tele a padlás, ám az Árfigyelőt nézve világosan látható, hogy a bevásárlás nagyon drága mulatság lett. Az oldalt böngészve azonban rég nem látott kedvező árat láthattunk a Tescónál, amely most mindössze 2199 forintért árulja a kilós sajttömböt.
Ezzel egyetlen másik üzletlánc sem tud jelenleg versenyre kelni, hiszen az Auchan esetében is 190 forint az eltérés, a Lidlben pedig már 400, az Aldiban 800 forinttal kerül többe a legolcsóbb kilós sajt.
Olvass tovább...
Gyorsan tegyük hozzá, hogy ugyan a Tesco akciója nagyon csábítónak hangzik, van vele egy apró bökkenő, méghozzá az, hogy mások is hallottak róla, így aztán az Árfigyelő szerint az akciós sajtból mostanra csupán két üzletben maradt, ez a tiszaújvárosi és a nagykanizsai egység, ám aki siet, az talán még elcsíp belőle egyet.
Az Árfigyelőt még 2023 nyarán indították, remélt megoldásként az infláció letörésére, lényege, hogy a vásárlók összehasonlíthassák a legnagyobb élelmiszer-üzletláncok árait: