Magyarországon itt lesz 90 százalék esélye a fehér karácsonynak, térképen láthatjuk a nagy latolgatást
Olvass tovább...
Fontos üzenet olvasható, napokig nem lehet bediktálni a fogyasztásunkat.
Idén rendkívül fontos változás történt a hazai áram- és gázszolgáltatóknál, gyakorlatilag teljesen egy kézbe került az ügyintézés menete, az E.ON-nal történő összeolvadás pedig elkerülhetetlenné tette, hogy az ügyfeleknek is át kelljen állniuk egy teljesen más felületre.
Az elmúlt hónapokban így már máshol lehet diktálni, illetve adatainkat megadni, online ügyeinket intézni. Ez nem mindig ment zökkenőmentesen, ám mostanra úgy tűnt, hogy minden nehézség elhárult. Egészen eddig.
Olvass tovább...
A napokban azonban furcsa üzenetet olvashattak az ügyfelek az MVM honlapján, nem lehet ugyanis belépni a fiókokba, így diktálásra sincs lehetőség. A napokig tartó üzemszünet minden bizonnyal sokak számára okoz meglepetést, ám a közlemény szerint aggodalomra nincs ok, ugyanis hamarosan ismét elérhetővé válnak a szolgáltatástok:
„December 20-a, péntek délután 4 óra és 22-e, vasárnap este 10 óra között online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk karbantartás miatt nem elérhető”
– számoltak be róla.
Olvass tovább...
Mint kiemelték, ebben az időablakban az úgynevezett előre fizetős mérők feltöltését csak feltöltőpontokon lehet elvégezni. Diktálni pedig a telefonos ügyfélszolgálatokon lehetséges. Az MVM az eset miatt elnézést és egyben ügyfeleinek türelmét kérte.
Arra nem tértek ki, hogy a karbantartás pontosan mire is vonatkozik, de várhatóan az ünnepek alatt már zavartalan lesz a szolgáltatás, így diktálni és adatokat módosítani is lehet, addig pedig marad a telefonos ügyintézés – már ha az nem lesz teljesen leterhelve.
Ilyenek a három évvel ezelőtt bemutatott online felületek, melyek a korábbi ügyfelek számára már ismerősek lehetettek, ám az összeolvadás után millióknak kellett megtanulniuk a használatát: