promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Nem érkezett meg az ígért időig az online rendelt csomag, a csomagküldő arcátlan módon reagált a helyzetre

Nem érkezett meg az ígért időig az online rendelt csomag, a csomagküldő arcátlan módon reagált a helyzetre

Borítókép:  Profimedia
Belföldi hírek
Kategória fejléc

Nehéz lenne állítani, hogy megerőltették magukat a szolgáltatás minél magasabb színvonala érdekében.

A COVID óta a különböző csomagküldő szolgálatok hihetetlen mértékben elterjedtek, az online kereskedelem egészen elképesztő méreteket ölt, a csomagokat pedig valakinek el kell szállítania. Ahogy azt olvasónk levele is mutatja, a megnövekedett forgalom bizony hatással van a cégek zökkenőmentes működésére is, és egyesek egészen felháborító technikákat alkalmaznak késés esetén. Az eset leírását változtatás nélkül közöljük.

Az online csomagrendelés bonyodalmai

Sziasztok! Engedjétek meg, hogy megosszam veletek, hogy jártam a minap az egyik legnagyobb haza csomagküldő céggel.

Rendszeresen használom a népszerű mobilos alkalmazást, ahol különféle ruhákat és egyéb termékeket lehet eladni - szoktam eladni, és venni is. Egészen idáig nem futottam még bele semmilyen problémába, most azonban sikerült annyira felhúzniuk, hogy billentyűzetet ragadjak.

Idén a hideg meglehetősen hirtelen érkezett - egyszer csak azon kaptam meg, hogy a januárig használni szándékozott kabátom bizony kevés lesz ehhez a hőmérséklethez, így azonnal mentem is a kedvenc mobilapplikációmhoz, hogy keressek valamilyen komolyabb páncélzatot a téli időszakra.

A határidő átlépése és a reakció

Rövid keresgélés után találtam is egy megfelelő darabot, amit rövid alkudozás után igen jó áron sikerült megszereznem - még nagyobb volt az örömöm, amikor megkaptam az információt, miszerint a kiszállítás várható legkésőbbi dátuma november 14 (ami mindössze 4 nappal a vásárlás után volt).

Tegnap azonban nem kaptam értesítést a csomag megérkezéséről - később kaptam egy értesítést, miszerint a csomagot nem sikerült kiszállítani (indoklás nem volt), de amint sikerül, értesíteni fognak róla.

Mivel kíváncsi voltam az indoklásra, megnyitottam az applikációt (amiben korábban szintén a november 14-i dátum szerepelt mint határidő), és legnagyobb meglepetésemre frissítették a kiszállítás dátumát - méghozzá december 16-ig hosszabbodott meg.

A céget elérni sehogyan sem tudom, az egyetlen esélyem a szerencse maradt, vagy a fázás december közepéig, esetleg egy új kabát vétele a boltban. Amennyibe a cég jelezte volna a december 16-os határidőt, akkor nem vásároltam volna, hiszen meglehetősen gyorsan szükségem lett volna a ruhára, így azonban a levegőben lóg a pénzem is, és télikabátom sincs.

A történetnek óriási tanulsága nincs, de talán intő jel lehet arra, hogy a karácsony közeledtével nem biztos, hogy időben megfogjuk kapni a megrendelt tárgyakat, úgyhogy nem árt idejében gondoskodni az ajándékokról, ha készülünk ilyesmire.

A jelenség egyébként messze nem példa nélküli, már országos televízió híradója is foglalkozott vele: