
Ez a három használt autó fogy a legjobban Magyarországon, azonnal lecsapnak rá ha ilyened van
Olvass tovább...
Hasít ez a márka és nem csak Magyarországon.
Aki mostanában autóvásárláson töri a fejét, annak nem könnyű dolga van: tele a piac SUV-okkal és crossoverekkel, de kevés az, ami valóban kitűnik. A Toyota C-HR viszont pont az a típus, ami nem simul bele a háttérbe. Karakteres dizájn, kiforrott hibrid technológia és Toyota-megbízhatóság - ez a kombó sok vevőnek elég érv ahhoz, hogy ránézésre beleszeressen.
A C-HR nem egy mindennapi autó. Ez egy formabontó, vagány városi crossover, ami a parkolóban is úgy áll, mintha épp rajthoz készülne. A tetővonal sportosan ívelt, a két tónusú fényezés és az agresszívebb GR Sport változat pedig ad hozzá egy kis utcai harcos érzetet. Ez az autó azoknak szól, akik szeretik, ha a kocsijukról már messziről látszik, hogy nem tucatáru.
Olvass tovább...
Hibrid erő és napi praktikusság
A C-HR alapvetően hibrid hajtáslánccal érkezik - 1,8 vagy 2,0 literes benzinmotorral kombinálva, akár plug-in hibrid kivitelben is. A PHEV változat tisztán elektromosan is elgurul 60+ kilométert, ami a napi ingázások nagy részét lefedi benzinégetés nélkül.
Nem egy versenyautó, de a hibrid rendszer csendes, sima és takarékos. Városban 4-5 liter körüli fogyasztással lehet számolni, és nem kell töltőre vadászni, mint egy teljesen elektromos autónál.
Olvass tovább...
Beltér, élhetőség és kompromisszumok
A belső tér modern és minőségi, a kezelőszervek kézre állnak, a központi kijelző átlátható. Viszont a formatervezés ára, hogy hátul kicsit szűk a hely, és a hátsó ablak kicsi - nem ez a legjobb családi túragép.
De aki főleg városban vagy páros utazásokra használja, annak bőven elég a tér és kényelem. A Toyota hírneve megbízhatóságban pedig plusz biztonságot ad: ez egy olyan autó, ami hosszú éveken át társad lesz, nem csak egy rövid kaland.
Forrás - hasznaltauto