promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Mennyit kereshetett Majka az új dalával? Érdekes számok és statisztikák jelentek meg

Mennyit kereshetett Majka az új dalával? Érdekes számok és statisztikák jelentek meg

Borítókép:  Profimedia/illusztráció
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

Mi van a számok mögött a Csurran, cseppen kapcsán?

Majka dala tematizálja a közbeszédet

A YouTube felpörgött az elmúlt napokban, és sokan azonnal kattintanak, hogy Majka dalát hallják, a közbeszédet is tematizálta a dal megjelenése, olyan helyeken is téma lett, ahol korábban a politikával kapcsolatban nem beszéltek még sosem számokról, dalokról és klipekről.

Külföldön is foglalkoztak már a dallal.

Túl a statisztikákon

Ami az elmúlt napokban, hatalmas szám volt, az többek között az, hogy Majka új dala és klipje, a Csurran, cseppen elképesztő nézettséget produkál az interneten. Lassan el is hagyja azt a megtekintésszámot, amely az ország lakossága, sokan kíváncsiak tehát, hogy körülbelül mennyien nézhették meg a számot Magyarországon, hány ember láthatta.

Hány ember láthatta Majka klipjét, és kik nézik elsősorban a klipet, és kik hallgatják a dalt?

Ezzel kapcsolatban jelent meg elemzés.

A Forbes is beszámolt az Europion reprezentatív kutatásáról, amelyben a dal nézettségének mélyebb összefüggéseit is vizsgálták, a hatását a megjelenés után. Azt is írják, hogy a 16 év feletti magyar népesség kétharmada (66 százaléka) hallotta a január 17-i megjelenést követő héten Majka dalát, a Csurran, cseppen című számot.

Mélyebbre is mennek a felmérésben, többek között az is kiderül belőle, hogy korcsoportokra bontva a hatvan felett legmagasabb a dal ismertsége (73 százalék). A teljes kutatás, rengeteg érdekességgel, IDE kattintva érhető el.

Közben a G7 arról írt cikket többek között a Pénzcentrum egy tavalyi anyagára hivatkozva, hogy a megtekintésekkel Magyarországon mennyit lehet keresni a YouTube-on. A cikkben arra térnek ki, hogy ezer megtekintésenként 1-2 dollárt lehet keresni idehaza, de ez az átlag, ám a végleges összeg függ attól is, hogy mennyi ideig nézik a videót, illetve a videóra optimalizált reklámoktól is.