
Egy férfi reklámozta a menstruációs kelyhet, Balogh Levente elkáromkodta magát, két tinédzser pedig elképesztő ajánlatot kapott.
A Cápák között legutóbbi adásában olyasmi történt, amire ritkán van példa: az egyik befektető káromkodással reagált egy vállalkozás termékére. Reinhardt Róbert és Ena a Roberto Cukrászda különleges ízvilágú fagylaltjait hozták el, amelyek nem a megszokott ízben kaphatók, hanem többnyire főtt ételből készülnek. A Cápák elé pacalos, francia salátás, citromos sörös, töltött paprikás, és rántott sajtos fagylalt került. A befektetők nehezen merték megkóstolni a fagyikat, és a legtöbbjük már az első kanáltól fintorgott.
Balogh Levente ahogy belekóstolt a pacalosba, elkáromkodta magát. Ugyan a műsor készítői elnémították a szavait, és ki is takarták a száját, hogy ne lehessen leolvasni róla, mit mondott, de akinek jó a füle, még így is kihallhatta, hogy mi hangzott el a vízkirálytól.
A fagylaltos bizniszbe végül senki sem akart 750 milliót fektetni.
A Tsuki Cup egy olyan cég, ami a női lét jelentős biológiai kérdéseire gyakorlatias megoldásokat kínál. Legújabb fejlesztésük a saját menstruációs kelyhük, amiről Orbók Ilona sem hallott még. Ugyan nem ez az első ilyen termék a piacon, de a cég képviselője, Tóth Imre szerint még mindig nem ismerik olyan sokan, pedig állítása szerint, amelyik nő egyszer kipróbálja, az többet nem cserélné le.
A Cápákat kissé sokkolta, hogy egy – ahogy Csillag Péter fogalmazott – egy kopasz, szakállas ember beszél a menstruációs kehelyről, ráadásul Imre a termékük egyik arca.
Innovatív vállalkozásával, a PlantIT-tel lépett a Cápák között stúdiójában a 17 éves Dobos Lili és Selmeci Ruben, akik iskolatársaikkal együtt az otthoni szobanövények gondozására kínálnak megoldást. A diákcsoport által fejlesztett technológiának köszönhetően folyamatosan szemmel tarthatjuk a növényeink fejlődését, a 3D nyomtatással készülő kaspóknak köszönhetően pedig öntözésük is önműködővé válhat.
A termékeik továbbfejlesztéséhez kértek a befektetőktől 5 millió forintot, és az innovatív ötlet annyira elnyerte a Cápák tetszését, hogy elképesztő ajánlatot tettek a fiataloknak. Fejenként 1-1 millió forintot és mentorálás kínáltak nekik, de tulajdonrészt nem kértek tőlük. A PlantIT képviselői nagyon örültek, és természetesen elfogadták az ajánlatot.